beantwoord

Meereiskorting bij voordeelurenkaart

• 3 maart 2018
  • 4 reacties
  • 542 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Als ik korting heb met mijn VUkaart kan ik toch ook iemand laten meereizen met 40% korting als we dat opladen op de kaart van m’n reisgenoot? Waarom krijgt hij danngeen 40% korting? Het volle tarief us berekend!
icon

Beste antwoord door markjan witte 3 maart 2018, 09:36

heeft u misschien gisteren of eerder deze week (op een werkdag) een incheck gedaan tussen 16.05.00 en 18.24.59. U heeft tussen deze tijden met u oude voordeeluren abbonement wel korting maar samenreiskorting werkt (helaas)niet meer tijdens een check in in de middagspits.
Bekijk origineel

4 reacties

heeft u misschien gisteren of eerder deze week (op een werkdag) een incheck gedaan tussen 16.05.00 en 18.24.59. U heeft tussen deze tijden met u oude voordeeluren abbonement wel korting maar samenreiskorting werkt (helaas)niet meer tijdens een check in in de middagspits.
Hallo hagab en welkom op het NS Forum!

Heb je iets aan het antwoord van markjan witte?
Badge +3
Ik vind het opvallend dat er deze week ineens allerlei topics opduiken over samenreiskorting die niet gegeven wordt. Zie bijv. dit topic waar iemand keurig samenreiskorting op (anonieme) kaarten voor zijn gasten laadt op vrijdagavond laat, er geen korting berekend wordt, en op zondag (teurg naar Schiphol) precies hetzelfde gebeurt :?

Dit lijkt mij dus een structureel probleem dat recent opgedoken is.
Goed dat je het onder de aandacht brengt Robert B. Dit gaat al jaren mis zo nu en dan en vaak is het dan bijvoorbeeld in combinatie met de spits of een combinatie met klassewissel en saldo opladen. We komen er echter altijd wel uit met de persoon die het overkomt 🙂. Zo niet, dan laten we het uiteraard onderzoeken!

Reageer