Kan ik 3 gezinsleden met 40% korting laten laten meereizen op mijn abonnement Dal Voordeel op saldo 2e klas?
Zo ja hoe pak ik dat aan?
Kan ik 3 gezinsleden met 40% korting laten laten meereizen op mijn abonnement Dal Voordeel op saldo 2e klas?
Zo ja hoe pak ik dat aan?
Dat kan. Op ns.nl/samenreiskorting leest u hoe.
Ga naar MijnNS en zoek uw abonnement op.
Onderin staat een gearceerd vakje, Deel samenreiscode waarmee u de samenreiskorting verder kunt aanvragen. Lees de voorwaarden en beperkingen goed. Ook degenen die met u samenreizen moeten handelingen verrichten. met de samenreiscode die u ze toestuurt.
Overigens is reizen met samenkorting niet altijd het goedkoopste, naast het gegeven dat het een aantal handelingen vereist. Veel mensen vinden het wat een gedoe.
Mogelijk is een Groepsticket handiger en zeker bij een lange reis vaak goedkoper. Bedenk wel dat een groepsticket een enkele reis is. Wilt u ook terug dan heeft u mag een extra groepsticket nodig.
Voor vier personen kost een groepsticket 38 euro, dat is €9,50 p.p. Retour wordt dan 19 euro p.p. Let wel: u mag zich tijdens de spits dan niet in de trein bevinden. Op zaterdag en zondag is er geen spits, dat is de slimste dag om er mee te reizen.
Als het om kinderen en jongeren gaat,
kijk dan ook eens naar de Jongeren Daluren Dagkaart (e-ticket, alleen via NS app, alleen voor NS treinen), de Railrunner (e-ticket of automaatkaartje) en het Kids Vrij Abonnement (op persoonlijke OV-chipkaart).
Ga naar MijnNS en zoek uw abonnement op.
Onderin staat een gearceerd vakje, Deel samenreiscode waarmee u de samenreiskorting verder kunt aanvragen. Lees de voorwaarden en beperkingen goed. Ook degenen die met u samenreizen moeten handelingen verrichten. met de samenreiscode die u ze toestuurt.
Overigens is reizen met samenkorting niet altijd het goedkoopste, naast het gegeven dat het een aantal handelingen vereist. Veel mensen vinden het wat een gedoe.
Mogelijk is een Groepsticket handiger en zeker bij een lange reis vaak goedkoper. Bedenk wel dat een groepsticket een enkele reis is. Wilt u ook terug dan heeft u mag een extra groepsticket nodig.
Voor vier personen kost een groepsticket 38 euro, dat is €9,50 p.p. Retour wordt dan 19 euro p.p. Let wel: u mag zich tijdens de spits dan niet in de trein bevinden. Op zaterdag en zondag is er geen spits, dat is de slimste dag om er mee te reizen.
Ja
Die links doen totaal niets en we spreken hier gewoon Nederlands of Engels, toch?
Wat is Bing dan (parodie) https://www.youtube.com/watch?v=pSkdj1OZuUk
Het overkomt me. Ik doe niets bewust. Bij mij verschijnt dit als ik het schrijf, dan veeg ik het uit en dan publiceer ik. Ik heb overigens als meer dan een jaar wat ruzie met Gainsight.Ik heb een half jaar helemaal niet of nauwelijks kunnen posten en nu kan ik het pas in twee keer.
Het is een enorm onnodig gedonder, maar ik kan tenminste weer posten. Gainsight verandert het niet en vindt dat ik volgens hun regeltjes spam verspreidt. NS moet een andere club zoeken die wel functioneert en op de klemmende verzoeken van een tweetal moderatoren hier wel reageert. Hulde aan Laura die zelfs een verbinding met India regelde.
Neem een fatsoenlijk West-Europees bureau om deze site te laten draaien.
Hm, mogelijk heb ik een truc, ga ik de komende dagen uitproberen; het hindert me dan verder behoorlijk. Ik gebruik geen Bing, maar dit soort programma’s benutten vaak dezelfde vertaalmachines.
Ja ik zie het ook als ik jouw post qoute. Zeer bijzonder dit. Blij dat je weer terug bent, je gaat dan op een gegeven moment aan bepaalde nare dingen denken als iemand zoals jij lange tijd niet post. Je staat ook gelijk op nr 1 in het weekklassement. Nog 491 te gaan voor het volgende feestje?
Ik heb ook even een kijkje genomen Thom, bij je nieuwste comment krijg ik dit niet meer, top!
Verder wil ik wel vragen dat dergelijke een op een gesprekken via een privébericht gaan. Zo houden we een topic lekker on-topic!
Bij deze quote niet inderdaad.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.