beantwoord

Meereizen op korting

• 1 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Ik ga donderdag met 3 vrienden met de trein en bus naar Amsterdam airport, ik heb een studenten OV en dus in de vakantie 40% korting. Ik weet dat er 3 personen met de korting mogen meereizen, maar hoe zorg ik er voor dat ook hun die korting krijgen? want ze staan niet op mijn ov.. Plus 2 van hun hebben geen ov, alleen heb ik nog 1 anonieme. Kunnen hun dan gewoon 40% korting op hun kaartje krijgen of werkt dat niet zo?
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 augustus 2016, 10:09

Om van Samenreiskorting te kunnen profiteren, moeten de personen die meereizen zelf met een persoonlijke of anonieme OV-chipkaart reizen. Daarop laden zij dan bij een kaartautomaat het product Samenreiskorting en voldoende saldo. Als vervolgens in de daluren wordt ingecheckt, dan zal bij uitchecken de ritprijs met korting in rekening gebracht worden. Het is niet mogelijk een eenmalige chipkaart met korting of een e-ticket met korting te kopen. Zie www.ns.nl/samenreiskorting voor meer informatie.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Om van Samenreiskorting te kunnen profiteren, moeten de personen die meereizen zelf met een persoonlijke of anonieme OV-chipkaart reizen. Daarop laden zij dan bij een kaartautomaat het product Samenreiskorting en voldoende saldo. Als vervolgens in de daluren wordt ingecheckt, dan zal bij uitchecken de ritprijs met korting in rekening gebracht worden. Het is niet mogelijk een eenmalige chipkaart met korting of een e-ticket met korting te kopen. Zie www.ns.nl/samenreiskorting voor meer informatie.

Reageer