beantwoord

Melding ‘je bent niet de persoon die betaalt voor dit contrac’ bij bestellen product

• 1 mei 2021
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Hoi, 

Al lange tijd heb ik een NS Flex abonnement zonder product erop. Ik krijg daarom iedere maand een factuur van 0 euro. Omdat ik vandaag met de trein moet reizen wil ik er een product opzetten: het product van 2 euro per maand waarmee je in het weekend reist met 40 procent korting. Nu geeft het systeem de hele tijd aan: ‘je bent niet de persoon die betaalt voor dit contract. Neem contact op met de persoon die betaalt voor dit contract om deze te wijzigingen’. 

Ik snap hier niets van, ik ben degene die betaalt voor het contract en al mijn gegevens kloppen. 

Ik hoop dat ik snel geholpen kan worden, ik moet namelijk vanmiddag met de trein reizen!  

icon

Beste antwoord door Thom 1 mei 2021, 07:56

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice Wij kunnen niet bij uw persoonlijke gegevens. Zij alleen kunnen het oplossen en zijn er 24 uur per dag, nu ook.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice Wij kunnen niet bij uw persoonlijke gegevens. Zij alleen kunnen het oplossen en zijn er 24 uur per dag, nu ook.

Badge +3

Je moet inloggen in Mijn NS met het e-mailadres waar de facturen op binnenkomen, maar soms zit er inderdaad een fout in de systemen waardoor het niet lukt.

Ik denk het laatste, want de melding bij wijzigen door een niet-contracthouder zou moeten zijn Alleen de contracthouder mag het NS Flex abonnement wijzigen.

Badge +3

Zie ook dit topic, via de Klantenservice zou het wijzigen moeten lukken, en het probleem met de dubbele account opgelost kunnen worden.

Reageer