beantwoord

Mijn abonnementskosten zijn twee keer afgeschreven, hoe krijg ik een keer terug?

• 23 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 906 Bekeken

Ik heb mijn rekeningnummer aangepast en nu zijn mijn abonnementskosten (ns kortingskaart) van beide rekeningen afgeschreven. Hoe krijg ik 1x terug?
icon

Beste antwoord door Hertog 24 augustus 2014, 00:30

Door contact op te nemen met de NS Klantenservice (030 751 51 55) en aan hen de zaak voor te leggen.

U zou ook kunnen wachten tot een moderator van dit forum uw bericht leest en contact met u opneemt om e.e.a. voor u te regelen.

Houd er wel rekening mee dat zowel Klantenservice als ook moderator op zondag niet aanwezig zijn,

U zult dus sowieso geduld moeten oefen tot maandag.
Bekijk origineel

5 reacties

Door contact op te nemen met de NS Klantenservice (030 751 51 55) en aan hen de zaak voor te leggen.

U zou ook kunnen wachten tot een moderator van dit forum uw bericht leest en contact met u opneemt om e.e.a. voor u te regelen.

Houd er wel rekening mee dat zowel Klantenservice als ook moderator op zondag niet aanwezig zijn,
U zult dus sowieso geduld moeten oefen tot maandag.
Oké wacht ik tot morgen, bedankt.
Hallo Nora,

Heb je al contact gehad met de NS klantenservice? Kun je anders je NAW gegevens en geboortedatum in een privébericht sturen, dan ga ik het voor je nakijken.

Groet,
Marjan
Hallo Marjan,
Bedankt voor je reactie. Ik heb reeds gebeld met de klantenservice. De NS kan niet in zien dat mijn abonnement twee keer is afgeschreven en toen ik vroeg of de automatische incasso stop gezet kon worden zodat dit in ieder geval niet nog een keer zou kunnen gebeuren, werd mij geadviseerd zelf te zoeken op de website of dit zou kunnen en hoe dit zou moeten. toen ik aangaf dat ik toch belde voor informatie, ging ze wel bellen met een andere afdeling en nu blijkt dat ik dit zelf moet regelen met de bank. Jammer want ik ging er vanuit dat jullie dit ook zouden moeten kunnen doen.

Voor het terug vragen van de dubbele afschrijving werd mij geadviseerd of ik een kopie van mijn afschriften wil opsturen naar het hoofdkantoor met een begeleidend schrijven...Ben wel teleurgesteld in de informatie die er verstrekt kan worden bij de telefonische klantenservice en vind het raar dat jullie wel twee keer abonnementskosten kunnen afschrijven maar dit niet kunnen terug vinden in het systeem.

Ik heb eerder een brief gestuurd met kopieen en hier nooit een reactie op gekregen, dus duimen dat dit nu wel gebeurd. De brief met kopieeen heb ik reeds opgestuurd dus wacht dit af.
Is er nog een andere manier om de ns te bereiken en mijn geld terug te krijgen?
Groeten,
Nora
Beste Nora, je mag mij of Marjan een privébericht sturen zodat we voor je uit kunnen zoeken waarom er twee keer een bedrag is afgeschreven en hoe je het abonnementsgeld kunt terugontvangen.

Vriendelijke groet,

Femke

Reageer