Mijn ervaring met het omzetten naar papieren keuze dagen

• 6 januari 2018
  • 0 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1
Geachte forumleden, hier mijn ervaring over het wisellen naar papieren keuzedagen.
Op 14-12-2017 heb ik een aanvraag ingediend bij NS om mijn 7 keuzedagen om te zetten naar papieren keuzedagen, op 29-12-2017 heb ik de bevestiging via mail gekregen ondertekend met B J Blank manager operatie NS klantenservice, nu dacht ik dat het geregeld was, maar moest eerst bij een NS automaat mijn oude keuzedagen stop zetten, omdat ik niet wist hoe dit moest heb ik maar eens gebeld met NS, daar heb ik minimale inlichtingen gekregen, heb ook nog eens gevraagd of het omzetten gelukt was, en dat was volgens de juffrouw zo, ik had nog een keuze dag en dacht ik ga eerst deze opmaken, dit heb ik afgelopen vrijdag gedaan.

Bij terugkomst van de reis gelijk naar de automaat om de keuzedagen stop te zetten, had inmiddels van Thom gehoord hoe ik dit kon doen, maar helaas bij ophalen bestelling was niets op het scherm te zien.

Dan maar weer bellen met NS, en nu kreeg ik te horen dat de wijziging niet aangevraagd was, maar deze juffrouw heeft mij goed verder geholpen, een half uur later kreeg ik de bevestiging dat de wijziging was aangevraagd, achter een half uur kon ik naar de automaat om het te regelen.

Nu stond bij bestellingen wel de wijziging, heb gedaan wat er stond en alles is nu geregeld, hierbij heeft Thom mij heel goed geholpen, nogmaals dank hier voor.

Zo zie je maar hoe het kan lopen bij NS, ook vind ik dat er op de site van NS dit beter uitgelegd kan worden.

Met vriendelijk groet

Jan

0 reacties

Geen reactie

Reageer