beantwoord

Mijn NS facturen maand niet toegang verkrijgen en nu een foute factuur van 3090 euro

  • 1 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Eerst kan ik een maand lang geen toegang krijgen tot mijn facturen online. En nu log ik voor het eerst in en staat er een factuur van 3090 euro klaar. Hoe wordt dit opgelost?:@
icon

Beste antwoord door Susan NS 1 augustus 2014, 14:53

Beste perrob70, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor je vraag! Ik snap dat je hiervan bent geschrokken, onze excuses hiervoor. We ontvangen signalen dat er bij abonnementen die in termijnen worden betaald in de brief ten onrechte de hoofdsom wordt vermeld. Dit heeft geen gevolgen voor de incasso zelf, maar we gaan dit natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Ik neem contact met je op in een privébericht zodat ik dit voor de zekerheid nog even kan checken.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste perrob70, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor je vraag! Ik snap dat je hiervan bent geschrokken, onze excuses hiervoor. We ontvangen signalen dat er bij abonnementen die in termijnen worden betaald in de brief ten onrechte de hoofdsom wordt vermeld. Dit heeft geen gevolgen voor de incasso zelf, maar we gaan dit natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Ik neem contact met je op in een privébericht zodat ik dit voor de zekerheid nog even kan checken.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer