beantwoord

Mijn NS Zakelijk-account: geen activatiemail ontvangen

  • 28 april 2016
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Beste,

graag wil ik een Mijn NS Zakelijk-account aanmaken. Echter ontvang ik bij het invullen van mijn emailadres (meerdere emailadressen geprobeerd) nooit een mail met een activatielink (ook niet in mijn spam). Ik krijg dus geen account aangemaakt. Hoe kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Janou NS 28 april 2016, 16:08

Beste,

graag wil ik een Mijn NS Zakelijk-account aanmaken. Echter ontvang ik bij het invullen van mijn emailadres (meerdere emailadressen geprobeerd) nooit een mail met een activatielink (ook niet in mijn spam). Ik krijg dus geen account aangemaakt. Hoe kan dit worden opgelost?


Hallo Maaike90 en welkom op het NS forum. In dit geval wil ik je adviseren telefonisch contact te zoeken met de afdeling NS Zakelijk zelf. Zij kunnen jou hiermee helpen. Je kan ze bereiken op: 030 300 11 11
Bekijk origineel

1 reactie

Beste,

graag wil ik een Mijn NS Zakelijk-account aanmaken. Echter ontvang ik bij het invullen van mijn emailadres (meerdere emailadressen geprobeerd) nooit een mail met een activatielink (ook niet in mijn spam). Ik krijg dus geen account aangemaakt. Hoe kan dit worden opgelost?


Hallo Maaike90 en welkom op het NS forum. In dit geval wil ik je adviseren telefonisch contact te zoeken met de afdeling NS Zakelijk zelf. Zij kunnen jou hiermee helpen. Je kan ze bereiken op: 030 300 11 11

Reageer