beantwoord

Net afgestudeerd? Gewoon de volle mep betalen!

  • 13 maart 2015
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben reeds afgestudeerd en wil graag gebruiken maken van het dal voordeel abonnement. Het is echter zo dat er een actiecode moet worden ingevoerd die 3 MAANDEN geldig is na stopzetten van je studenten OV. Nu heb ik mijn reisproduct eind januari 2015 stopgezet.

Wanneer ik de actiecode invoer krijg ik de melding dat deze niet meer geldig is. Naar mijn weten zijn de drie maanden nog niet verstreken. Hoe kan dit?

Ik weet dat je na 48 uur van het stopzetten van het abonnement een product dient te bestellen, maar wat voor zin heeft het dan om de actiecode 3 maanden geldig te laten zijn?

Gr,


Tim
icon

Beste antwoord door Leny NS 13 maart 2015, 16:43

Hallo,

Ik ben reeds afgestudeerd en wil graag gebruiken maken van het dal voordeel abonnement. Het is echter zo dat er een actiecode moet worden ingevoerd die 3 MAANDEN geldig is na stopzetten van je studenten OV. Nu heb ik mijn reisproduct eind januari 2015 stopgezet.

Wanneer ik de actiecode invoer krijg ik de melding dat deze niet meer geldig is. Naar mijn weten zijn de drie maanden nog niet verstreken. Hoe kan dit?

Ik weet dat je na 48 uur van het stopzetten van het abonnement een product dient te bestellen, maar wat voor zin heeft het dan om de actiecode 3 maanden geldig te laten zijn?

Gr,


Tim


He Tim, welkom op het NS serviceforum. Keuzereiziger stelt een goede vraag. Heb je tijdens je studie je studenten reisproduct stopgezet? Ik kan je OV-chipkaartnummer ook controleren. Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Hallo,

Ik ben reeds afgestudeerd en wil graag gebruiken maken van het dal voordeel abonnement. Het is echter zo dat er een actiecode moet worden ingevoerd die 3 MAANDEN geldig is na stopzetten van je studenten OV. Nu heb ik mijn reisproduct eind januari 2015 stopgezet.

Wanneer ik de actiecode invoer krijg ik de melding dat deze niet meer geldig is. Naar mijn weten zijn de drie maanden nog niet verstreken. Hoe kan dit?

Ik weet dat je na 48 uur van het stopzetten van het abonnement een product dient te bestellen, maar wat voor zin heeft het dan om de actiecode 3 maanden geldig te laten zijn?

Gr,


Tim


He Tim, welkom op het NS serviceforum. Keuzereiziger stelt een goede vraag. Heb je tijdens je studie je studenten reisproduct stopgezet? Ik kan je OV-chipkaartnummer ook controleren. Je mag mij wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Tim, kan het zijn dat je tijdens je studie een poosje geen gebruik gemaakt hebt van je studentenreisrecht (bijvoorbeeld buitelandse stage)? In dat geval ging de actieperiode namelijk toen in, zelfs als de NS toen nog helemaal niet aan die actie deed... tijdens het spel zijn de regels aangepast, waardoor meer studenten dit probleem hebben...

Reageer