beantwoord

Niet afgeronde opzegging abonnement

• 20 september 2014
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste ns,

Op 2 september heb ik contact gehad met jullie klantenservice omtrent het opzeggen van een abonnement. Hierbij heeft een medewerker mij bevestigd dat mijn abonnement is opgezegd maar dat ik deze nog wel dien af te melden bij een ns paal.

Zodoende heb ik dit gedaan op 8 september omstreeks in de middag op NS Eindhoven. Echter heb ik zojuist een mail ontvangen waarin mij mede gedeeld wordt dat mijn abonnement verlengd wordt.

Ik ga er vanuit dat dit de oorzaak is van een systeemfout. Ik hoor graag van jullie of ik nog stappen dien te ondernemen om te voorkomen dat deze fout leidt tot een verlenging.
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 september 2014, 13:30

Bestje Kaj01, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor je bericht! Spijtig om te lezen dat je abonnement alsnog verlengd is. Het is wel erg vreemd dit gebeurt is, aangezien je naar eigen zeggen de activatie van je beëindiging bij de kaartautomaat hebt geactiveerd. Ik wil dit graag even voor je checken. Zou je ons je NAW-gegevens kunnen toesturen in een privébericht en daarbij ook je OV-Chipkaartnr. en je geboortedatum meesturen? Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Bestje Kaj01, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor je bericht! Spijtig om te lezen dat je abonnement alsnog verlengd is. Het is wel erg vreemd dit gebeurt is, aangezien je naar eigen zeggen de activatie van je beëindiging bij de kaartautomaat hebt geactiveerd. Ik wil dit graag even voor je checken. Zou je ons je NAW-gegevens kunnen toesturen in een privébericht en daarbij ook je OV-Chipkaartnr. en je geboortedatum meesturen? Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer