Hi,
Sinds 2 mei maak ik gebruik van een NS Flex voordeel abonnement. Sinds ik deze aan heb gezet op de automaat, kan ik mijn reishistorie niet meer zien in mijn NS. Ik zie niks meer sinds 1 mei qua reizen, behalve dat ik op 2 mei mijn fiets in de fietsenstalling geplaatst heb.
Kan je dus bij NS Flex niet je reishistorie zien, omdat je reist op rekening en dit allemaal aan het eind op een factuur komt te staan? Op Mijn OV Chipkaart staat namelijk dat je wel je ritten (inclusief prijzen) zou moeten kunnen zien in Mijn NS.
Ik moet namelijk mijn treinritten declareren bij mijn werk. Beetje omslachtig als ik dit in 1 rits moet doen met zo'n factuur eind van de maand. Daarnaast staan de reizen wel in Mijn OV Chipkaart, maar daar staat dan weer geen prijs bij….
Of is er gewoon een storing? Heb NS klantenservice al gebeld, die zeiden dat het 48 uur kan duren. Maar het is nu 5 mei en kan nog steeds geen ritten sinds 1 mei zien.