beantwoord

Niet kunnen inzien reishistorie sinds NS Flex abonnement

  • 5 May 2023
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Hi,

Sinds 2 mei maak ik gebruik van een NS Flex voordeel abonnement. Sinds ik deze aan heb gezet op de automaat, kan ik mijn reishistorie niet meer zien in mijn NS. Ik zie niks meer sinds 1 mei qua reizen, behalve dat ik op 2 mei mijn fiets in de fietsenstalling geplaatst heb. 

Kan je dus bij NS Flex niet je reishistorie zien, omdat je reist op rekening en dit allemaal aan het eind op een factuur komt te staan? Op Mijn OV Chipkaart staat namelijk dat je wel je ritten (inclusief prijzen) zou moeten kunnen zien in Mijn NS. 

Ik moet namelijk mijn treinritten declareren bij mijn werk. Beetje omslachtig als ik dit in 1 rits moet doen met zo'n factuur eind van de maand. Daarnaast staan de reizen wel in Mijn OV Chipkaart, maar daar staat dan weer geen prijs bij….

Of is er gewoon een storing? Heb NS klantenservice al gebeld, die zeiden dat het 48 uur kan duren. Maar het is nu 5 mei en kan nog steeds geen ritten sinds 1 mei zien. 

icon

Beste antwoord door Daniel 5 May 2023, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Met Flex kan het enkele dagen duren voordat je reizen op Mijn NS te zien zijn. Daarnaast heeft Mijn NS in sommige browsers kuren, waardoor je je recente reizen pas te zien krijgt als je met F5 de pagina ververst.

Reputatie 7
Badge +3

Soms kan het zelfs enkele weken duren voor de reizen in de reishistorie staan. 

Reageer