beantwoord

Niet uit kunnen checken met Trajectkaart Maand

  • 15 februari 2016
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Ik kwam aan op mijn eindstation Tilburg Centraal. Ik heb een Trajectkaart Maand. Door een brandmelding kon ik op mijn eindstation niet uit checken. Worden hier kosten voor in rekening gebracht?
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 februari 2016, 19:23

Ik kwam aan op mijn eindstation Tilburg Centraal. Ik heb een Trajectkaart Maand. Door een brandmelding kon ik op mijn eindstation niet uit checken. Worden hier kosten voor in rekening gebracht?

Ja, ook al hebt u reeds betaald voor uw traject zal NS hiervoor toch een "correctietarief" in rekening brengen. Dit bedraagt nu nog € 0,01 cent, maar zal mogelijk in de toekomst worden verhoogd.
Hoewel u in "Mijn NS" de mogelijkheid hebt om dit geld terug te claimen, doet NS vervolgens niets met deze claims (ook al krijgt u wel een bevestiging dat uw claim is toegekend).
Bekijk origineel

2 reacties

Ik kwam aan op mijn eindstation Tilburg Centraal. Ik heb een Trajectkaart Maand. Door een brandmelding kon ik op mijn eindstation niet uit checken. Worden hier kosten voor in rekening gebracht?

Ja, ook al hebt u reeds betaald voor uw traject zal NS hiervoor toch een "correctietarief" in rekening brengen. Dit bedraagt nu nog € 0,01 cent, maar zal mogelijk in de toekomst worden verhoogd.
Hoewel u in "Mijn NS" de mogelijkheid hebt om dit geld terug te claimen, doet NS vervolgens niets met deze claims (ook al krijgt u wel een bevestiging dat uw claim is toegekend).
Badge +3
Hoewel u in "Mijn NS" de mogelijkheid hebt om dit geld terug te claimen, doet NS vervolgens niets met deze claims (ook al krijgt u wel een bevestiging dat uw claim is toegekend).
Door een bug worden deze claims ten onrechte niet uitbetaald. Bij een verzoek via de klantenservice wordt het bedrag wel terugbetaald.

Reageer