beantwoord

Niets ontvangen

• 7 april 2020
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo,

Ik had vorige maand een NS-abbonnement aangevraagd. Er was iets dat ik toen direct had betaald via Ideal, en ik kreeg later ook een mail dat mijn eerste factuur klaar staat. Mijn OV-chipkaart zou opgestuurd worden. 

Het is nu een maand later, en ik krijg nu een mail dat mijn tweede factuur klaarstaat en dat het automatisch afgeschreven zal worden. Ik was eigenlijk even vergeten dat ik het abonnement had aangevraagd.

Echter, ik heb nooit een OV-chipkaart ontvangen. Ik betaal dus blijkbaar voor een abonnement dat ik niet heb. Overigens had ik de aanvraag gedaan nog VOOR de corona-crisis omdat het leek dat ik voor mijn werk veel zou gaan reizen. Daar is echter nu ook geen sprake van; dus ik heb uberhaupt niet meer nodig.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 april 2020, 14:01

Hallo Lodi89 en welkom bij de NS Community. 

Ik zou je inderdaad willen adviseren onze Klantenservice even aan te haken bij dit probleem. Ik vermoed dat er iets bij de productie van je kaart niet goed is gegaan. Probeer het via Chat of Sociale Media, daar krijg je het snelst antwoord. Laat je ons weten wat eruit is gekomen? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Normaal gesproken neem je contact op met OV-chipkaart met de vraag waar de kaart blijft. Maar nu er zoveel tijd zit tussen de aanvraag en je facturen hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat.

Hallo Lodi89 en welkom bij de NS Community. 

Ik zou je inderdaad willen adviseren onze Klantenservice even aan te haken bij dit probleem. Ik vermoed dat er iets bij de productie van je kaart niet goed is gegaan. Probeer het via Chat of Sociale Media, daar krijg je het snelst antwoord. Laat je ons weten wat eruit is gekomen? 

Reageer