beantwoord

Nieuw maand Traject Abbonnement - fout op de website

  • 15 februari 2016
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste,

Er staat op de website dat de webshop voor abonnementen tijdelijk gesloten is, maar ik moet met ingang van vandaag een nieuw abonnement afsluiten. Als dit niet kan moet ik dubbel betalen en dat is niet de bedoeling! Hoe kunnen we dit samen oplossen?

mvg, Gioia van de Fliert
icon

Beste antwoord door Sivan NS 15 februari 2016, 12:46

Hoi Gioia, en welkom op het forum!

Heb je al een kaart? Dan kun je jouw abonnement ook telefonisch via 030-7515155 bestellen. Als het goed is duurt het onderhoud tot ongeveer 16.00 uur. Hoe laat wilde je gaan reizen?
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Gioia, en welkom op het forum!

Heb je al een kaart? Dan kun je jouw abonnement ook telefonisch via 030-7515155 bestellen. Als het goed is duurt het onderhoud tot ongeveer 16.00 uur. Hoe laat wilde je gaan reizen?

Reageer