beantwoord

Nieuw OV+Abonnement

Ik heb voor school een OV besteld met daarop een Traject vrij abonnement. Die gaat per 1 september 2014 in. Ik heb alles online besteld. Is het dan nog de bedoeling dat ik mijn OV nog activeer. Of kan ik nu gewoon direct reizen op mijn vast traject?

BVD
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 augustus 2014, 23:41

Heb je een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart gratis meebesteld? Dan wordt die per post bezorgd en kun je daar op 1 september direct mee reizen. Als je Traject Vrij op een al bestaande persoonlijke kaart hebt besteld, dan moet je het product nog bij een kaartautomaat op je kaart laden.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Heb je een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart gratis meebesteld? Dan wordt die per post bezorgd en kun je daar op 1 september direct mee reizen. Als je Traject Vrij op een al bestaande persoonlijke kaart hebt besteld, dan moet je het product nog bij een kaartautomaat op je kaart laden.
Badge
Hoi Marit, welkom op het forum. Wat Tochjo aangeeft is juist. Indien je het Traject Vrij op een bestaande kaart hebt aangevraagd, dan moet je het abonnement nog wel activeren bij de kaartautomaat. Heb je het abonnement aangevraagd + een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart via onze webshop dan is activeren bij de automaat niet nodig en kan je per 1 september mee reizen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny

Reageer