beantwoord

Nieuwe keuzedagen blijven geldig voor het hele jaar, maar hoe zit het met de lopende keuzedag voor mei en juni ?

• 20 mei 2020
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Nieuwe keuzedagen blijven geldig voor het hele jaar, maar hoe zit het met de lopende keuzedag voor mei en juni ?

icon

Beste antwoord door Denice NS 20 mei 2020, 12:31

Welkom bij de Community, DKO.

De lopende Keuzedag zal niet automatisch worden verlengd. Je kan zodra deze is vervallen contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan een couponcode waarmee je online een nieuwe Keuzedag kan verzilveren. Ook die is dan geldig tot en met 31 december 2020.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Voor keuzedagen die niet tot 31 december 2020 geldig zijn kunt u, tegen de tijd dat de keuzedag vervalt, contact opnemen met de klantenservice om een vervangende coupon code te krijgen die tot het einde van het jaar geldig is. 

Welkom bij de Community, DKO.

De lopende Keuzedag zal niet automatisch worden verlengd. Je kan zodra deze is vervallen contact opnemen met onze Klantenservice. Je ontvangt dan een couponcode waarmee je online een nieuwe Keuzedag kan verzilveren. Ook die is dan geldig tot en met 31 december 2020.

Reputatie 7
Badge +3

Nieuwe Keuzedagen die na 18 mei worden ontvangen blijven ipv 2 maanden tot het einde van het jaar geldig. Voor keuzedagen die voor 18 mei zijn ontvangen kan bij verlopen via de klantenservice een voucher aangevraagd worden welke ook tot eind van het jaar gebruikt kan worden.

In de mail met de nieuwe Keuzedagen staat vanaf 18 mei dat deze langer geldig is.

Wat ik jammer vind is dat je via de klantenservice een voucher moet opvragen voor de keuzedag van mei/juni. De door mij ongebruikte keuzedag van daarvoor is denk ik dan niet meer geldig? Ik reis al geruime tijd niet meer met de trein, sinds het advies was om zoveel mogelijk thuis te blijven. En om de trein alleen te gebruiken indien strikt noodzakelijk. wat gebeurt er met de keuzedagen als er onverhopt toch een tweede golf uitbreekt?. Waarom de niet gebruikte keuzedageen van 2020 niet geldig maken tot eind 2021? dat zou netjes zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik jammer vind is dat je via de klantenservice een voucher moet opvragen voor de keuzedag van mei/juni. De door mij ongebruikte keuzedag van daarvoor is denk ik dan niet meer geldig? Ik reis al geruime tijd niet meer met de trein, sinds het advies was om zoveel mogelijk thuis te blijven. En om de trein alleen te gebruiken indien strikt noodzakelijk. wat gebeurt er met de keuzedagen als er onverhopt toch een tweede golf uitbreekt?. Waarom de niet gebruikte keuzedageen van 2020 niet geldig maken tot eind 2021? dat zou netjes zijn.

Heeft u bovenstaande reacties veel gelezen?

Keuzedagen die na 18 mei worden uitgegeven zijn tot het eind van het jaar geldig. Voor keuzedagen die u voor 18 mei heeft ontvangen kunt u als ze na half maart verlopen zijn een voucher aanvragen. Keuzedagen uitgegeven tussen half maart en 18 mei worden niet automatisch verlengd.

We kunnen niet in de toekomst kijken, dus wat er gaat gebeuren als er een 2e golf komt is afwachten.

Reageer