beantwoord

Nieuwe ov-chipkaart. Wat gebeurt er met saldo oude OV-chipkaart

• 7 maart 2015
  • 2 reacties
  • 829 Bekeken

ik heb een nieuwe ov chipkaart ontvangen. Mijn oude is nog tot 24-03 geldig.de kaart wordt steeds automatisch opgeladen. Gaat mijn oude tegoed nu vanzelf over op mijn nieuwe? Moet ik daar iets voor doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 7 maart 2015, 15:49

Volgens deze pagina ontvangt u het saldo van de oude kaart op uw bankrekening binnen 30 dagen nadat uw kaart verloopt. U kunt het saldo ook gratis laten overzetten op uw nieuwe kaart (voordat de oude kaart verlopen is) bij een servicebalie van NS, als u eerst automatisch opladen van de kaart verwijdert.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Volgens deze pagina ontvangt u het saldo van de oude kaart op uw bankrekening binnen 30 dagen nadat uw kaart verloopt. U kunt het saldo ook gratis laten overzetten op uw nieuwe kaart (voordat de oude kaart verlopen is) bij een servicebalie van NS, als u eerst automatisch opladen van de kaart verwijdert.
Hallo TinekeTop, Het antwoord van Tochjo is juist. Het saldo wordt automatisch weer teruggestort op je rekening. Je kunt het saldo inderdaad ook overzetten op de nieuwe OV-chipkaart, maar vergeet dan niet eerst het automatisch opladen stop te zetten. Groet, Marjan

Reageer