beantwoord

nieuwe trajectkaart niet ontvangen

  • 6 December 2021
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

vandaag gaat de trajectkaart van mijn zoon in. Hier hebben we een gepersonaliseerde chipkaart aangevraagd vorige week maandag. we hebben tot op heden nog geen pas ontvangen. dat betekent dat we zo meteen al twee maal hebben moeten betalen, terwijl ons abonnement al in is gegaan. wat nu?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 6 December 2021, 16:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi GuusL en welkom op de community!

Het gebeurt helaas regelmatig dat bestelde OV-chipkaarten niet op tijd binnen zijn. Waarschijnlijk zal-ie binnen enkele dagen alsnog komen.

Voor een vergoeding van de gemaakte kosten kunt u contact opnemen met de klanteNService per telefoon, chat, Facebook of Twitter.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Normaal gesproken heb je een op maandag bestelde kaart wel op do/vr/za binnen, maar aangezien er op zondag en maandag geen post bezorgd wordt zal die morgen (dinsdag) wel komen.

Gemaakte kosten via de Klantenservice, of anders zelf regelen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html maar dan zal je wel een kaartnummer nodig hebben.

Reageer