beantwoord

Nog een vraag over Altijd Voordeel

• 27 april 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb kennelijk nog een vraag over Altijd Voordeel. Als ik het goed begrijp reis ik in de daluren met 40% korting en in de spits 20% korting in de trein. Hoe zit het als je bijvoorbeeld met de metro, tram en de bus erbij neemt, krijg je dan ook korting of niet? Mijn Altijd Voordeel abonnement is net ingegaan en voor mij is dit allemaal nieuw, omdat ik dit abonnement nog nooit eerder heb gehad.
Op http://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.html kan ik helaas niet op terug vinden als je ook met de tram, bus en metro wilt gaan reizen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 april 2017, 21:43

Het abonnement Altijd Voordeel geeft alleen korting bij reizen per trein. Op reizen met bus, tram en metro geeft Altijd Voordeel geen korting.

Iemand die ook veel met bus, tram en metro gaat reizen, kan wel naast Altijd Voordeel het abonnement OV Voordeel afsluiten. Voor 11 euro per maand krijgt hij dan ook 20 procent korting op reizen met bus, tram en metro. Vanzelfsprekend kan men ook een ander abonnement afsluiten naast Altijd Voordeel om korting te krijgen in bus, tram en metro, bijvoorbeeld een kortingsabonnement van de regionale busvervoerder.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Het abonnement Altijd Voordeel geeft alleen korting bij reizen per trein. Op reizen met bus, tram en metro geeft Altijd Voordeel geen korting.

Iemand die ook veel met bus, tram en metro gaat reizen, kan wel naast Altijd Voordeel het abonnement OV Voordeel afsluiten. Voor 11 euro per maand krijgt hij dan ook 20 procent korting op reizen met bus, tram en metro. Vanzelfsprekend kan men ook een ander abonnement afsluiten naast Altijd Voordeel om korting te krijgen in bus, tram en metro, bijvoorbeeld een kortingsabonnement van de regionale busvervoerder.
Hartelijk bedankt voor je antwoord, Tochjo.

Reageer