nog geen geld terug na beeindiging abonnement

• 7 november 2019
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Goedemorgen,

deze topic plaats ik omdat als ik bel met ns klantenservice ik niet goed begrepen word voor mn gevoel. In de week vóór 15 oktober 2019 belde ik ns 2x om te vragen wanneer ik mijn na flex altijd vrij abonnement kan stoppen en ze zeiden 2x dat t dagelijks kan en ik er niet aan vast zit. Dinsdag 15 okt belde ik dus om t stop te zetten en ik zou al mn geld krijgen voor die periode dat ik vooraf betaald heb. Echter de 22e oktober  belde ik weer over wanneer ik mn geld ongeveer kan krijgen en ze zeiden dat de abonnement nog niet was stop gezet door hun fout. Ze hebben t alsnog beeindigd de 22e. Echter er was beloofd dat ik het geld terug krijg vanaf de 15e. Dit is nog niet gebeurd. Ik heb wel een verrekening vanaf de 22e. Maar niet vanaf de 15e waardoor ik een hoop geld misloop. Als kl met ns bel dan moet ik heel lang wachten en alles uitleggen en ze snappen me niet zo!

Wie oh wie kan me helpen hierbij? 

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

road

3 reacties

Wat zou een contactformulier (of mailadres) toch prettig zijn. Scheelt klanten een hoop onnodig wachten (chat en telefoon). Een beetje klantvriendelijk bedrijf….

Het factureringssysteem zit vol met bugs (wat eigenlijk niet bij de NS?), NS medewerkers weten zelf ook niet meer hoe het zit. Die zeggen telefonisch/chat ook maar iets zodat ze door kunnen naar de volgende klant. An sich kun je ze het ook niet kwalijk nemen, ergens is het ook zielig dat NS zo “hun personeel” laat werken.

Hallo Lumaatje en welkom bij de NS Community,

Ik kijk graag voor je na wat ik nog voor je kan doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, IBAN en OV-chipkaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.

Ik heb het uitgezocht en de restitutie voor de periode van 15.10 - 22.10 zal worden verrekend met de volgende factuur.

Reageer