beantwoord

nog geen papieren kaartjes ontvangen terwijl abbo inging op 6 juni

• 24 juni 2016
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
we hebben een voordeelurenabonnement en zijn 60+. dat abbo hebben we uitgebreid met voordeelurendagen van 7 stuks per jaar.
we kregen van ns keurig bericht dat per 6 juni ons nieuwe abbo inging ecter tot heden nog geen voordeerurendagen kaartjes ontvangen. hoe kan dat en is dat normaal?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 4 juli 2016, 08:55

Ik heb contact gehad met wkrk via een privébericht. Er is contact geweest met de telefonische Klantenservice en de papieren Keuzedagen voor wkrk zijn onderweg.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, wkrk! Leuk dat je het hebt gevonden.

Wat minder leuk is dat ik lees dat je je Keuzedagen niet hebt gekregen. Heb je specifiek voor de papieren Keuzedagen gekozen of kan het zijn dat je Keuzedagen op je OV-chipkaart staan? Weinig klanten gebruiken namelijk de papieren versie, omdat deze duurder zijn. Indien je dit niet zeker weet kunnen wij dit voor je controleren.

Je kan hiervoor het snelste contact met ons opnemen via het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (lokaal tarief), Twitter, Facebook of Chat. Indien je het liever bij het forum wil houden mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.

P.S. Omdat het over een abonnement gaat heb ik je topic naar het subforum Abonnementen verplaatst.
Ik heb contact gehad met wkrk via een privébericht. Er is contact geweest met de telefonische Klantenservice en de papieren Keuzedagen voor wkrk zijn onderweg.

Reageer