beantwoord

NS abonnement aanvragen

• 22 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Ik wil een abonnement aanschaffen waarmee ik 4 september a.s. wil gaan reizen. Hoever van tevoren moet ik deze aanvragen ?
icon

Beste antwoord door Slidestops 22 augustus 2017, 12:49

Het ligt eraan of je zelf al een ov-chipkaart hebt. Als dat zo is dan is het meestal zo dat je die (bijna) direct na de bestelling op de ov-chipkaart kunt laden. Als je nog geen kaart hebt moet je er minimaal een week voor rekenen. In het bestelproces kun je overigens aangeven wanneer je abonnement moet ingaan 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Het ligt eraan of je zelf al een ov-chipkaart hebt. Als dat zo is dan is het meestal zo dat je die (bijna) direct na de bestelling op de ov-chipkaart kunt laden. Als je nog geen kaart hebt moet je er minimaal een week voor rekenen. In het bestelproces kun je overigens aangeven wanneer je abonnement moet ingaan 😉
Hallo HennieH. Welkom op het NS Serviceforum!

Goed om te lezen dat Slidestops je al heeft voorzien van een correct antwoord. Ik hoop dat je hierdoor voldoende bent geholpen 😉
Het ligt eraan of je zelf al een ov-chipkaart hebt. Als dat zo is dan is het meestal zo dat je die (bijna) direct na de bestelling op de ov-chipkaart kunt laden. Als je nog geen kaart hebt moet je er minimaal een week voor rekenen. In het bestelproces kun je overigens aangeven wanneer je abonnement moet ingaan ;)

Goedemiddag, hartelijk dank. Ik gelukkig al een OV-chipkaart, dus dat scheelt. Bedankt voor de snelle reactie.
Hallo HennieH. Welkom op het NS Serviceforum!

Goed om te lezen dat Slidestops je al heeft voorzien van een correct antwoord. Ik hoop dat je hierdoor voldoende bent geholpen ;)

Ja, het antwoord is prima. Bedankt. Overigens nog even een aanvullende vraag: ik reis naar Utrecht en wil niet elke dag een kaartje kopen. Kan ik mijn abonnement ook gelijk voor de hele maand afrekenen ? Mvgr, Hennie

Reageer