beantwoord

NS abonnement beëindigen

• 10 November 2014
  • 13 reacties
  • 502 Bekeken

Goeidag.

Ik wil mijn NS-abonnement beeindigen. Ik heb de bericht gestuurd, en ik heb de bevestiging goed gekregen.

In dit bevestiging, lees ik dat ik moet de beeindinging activerent bij een ophaalpunt. Helaas is het onmogelijk want ik woon niet meer in de Nederland. Wat moet ik doen?

Dank u bij voorbat
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 November 2014, 18:18

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer.

U zult dan gevraagd worden het op te sturen, het duurt wel een paar dagen tijd voor het dan van uw kaart is verdwenen.

Mogelijk vraagt een moderator hier even contact met hem/haar op te nemen.
Goed dat je het NS Serviceforum hebt gevonden jquicke om je probleem hier te bespreken. Je mag eventueel een privébericht naar mij sturen, mocht je dat nodig vinden.

Wanneer de beëindiging al is klaargezet, kun je het beste de beëindiging laten verlopen. We gaan het daarna opnieuw beëindigen. Blokkeer ondertussen wel de kaart via het OV-Chipbedrijf, zodat hetzelfde probleem niet weer opduikt.

Ik heb het topic in het subforum 'abonnementen' gezet
Reputatie 7
Badge +4
.......en jij ook welkom, Klaas-Jan NS!
Thanx 😃
Goed dat je het NS Serviceforum hebt gevonden jquicke om je probleem hier te bespreken. Je mag eventueel een privébericht naar mij sturen, mocht je dat nodig vinden.

Wanneer de beëindiging al is klaargezet, kun je het beste de beëindiging laten verlopen. We gaan het daarna opnieuw beëindigen. Blokkeer ondertussen wel de kaart via het OV-Chipbedrijf, zodat hetzelfde probleem niet weer opduikt.

Ik heb het topic in het subforum 'abonnementen' gezet

Dank u voor dit antwoord, Klaas-Jan NS !

Ik heb de klaart goed geblokeerd dankzij uw link. Moet ik iets ander doen? Is de abonnement echt beëindigen nu?

Dank u bij voorbat
Zou je jouw NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer kunnen sturen? Dan ga ik kijken of je abonnement al is beëindigd. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
I would like to end my subscription as well. How can I do it. When I call the service desk no one answer.
Hi miritren!

You can do this by calling, but also via Twitter and Facebook. It is probably busy on the phone at the moment, so perhaps you can call us later on today.
Hi Sivan,

I sent an email yesterday through customer service page and I hope I get a reply!

Thanks.
Hi miritren, just a tip. When you do this via Facebook or Twitter you will have a faster reply 🙂
Thanks Miriam. What is the Facebook page? Although, I am not very fan of writing a public note regarding my private information.
You can also send a private message! With this link you will reach our Facebookpage.
Thanks, sent you a private message.

Reageer