beantwoord

NS abonnement overzetten op een andere OV-chipkaart

• 30 juli 2014
  • 27 reacties
  • 19836 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Ah dat maakt mijn makkelijkste optie inderdaad niet mogelijk. Het enige wat je nu dan kunt doen is de oude kaart volledig laten blokkeren bij de OV-chipkaart. Wanneer dat is gedaan kunnen wij je Dal Voordeel abonnement overzetten op de nieuwe kaart.

Beste Stijn,
Mijn kaart is nu volledig geblokkeerd door OV-chipkaart. Waar moet ik nu het abonnement overzetten op mijn andere kaart?
Voor een snelle afhandeling kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als je de blokkade bij ons ook al te zien is kunnen wij het abonnement gelijk overzetten. Deze kan je dan een uur later activeren bij een OV-automaat.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer