beantwoord

'NS-ABONNEMENT/REISKOSTEN'

• 8 december 2019
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Ik reis met een maandtrajectkaart van Rotterdam naar Dordrecht. Dit kost me 148,-. Daarbovenop betaal ik nog 7,80. Waar is dat precies voor?

icon

Beste antwoord door Thom 8 december 2019, 20:44

Heeft u buiten uw traject gereisd met Traject Vrij? U kunt een en ander nakijken op Mijn NS. Daar is te zien welke reizen u maakte. U kunt daar uw € 7,80 waarschijnlijk terug vinden. Mogelijk moet u reizen optellen tot dat bedrag. € 7,70 zou nog twee keer de huur van een ov-fiets kunnen zijn,

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u buiten uw traject gereisd met Traject Vrij? U kunt een en ander nakijken op Mijn NS. Daar is te zien welke reizen u maakte. U kunt daar uw € 7,80 waarschijnlijk terug vinden. Mogelijk moet u reizen optellen tot dat bedrag. € 7,70 zou nog twee keer de huur van een ov-fiets kunnen zijn,

Hoi Pronkie! Welkom bij de NS Community.

Gezien je een vast maandelijks bedrag betaalt voor het Traject Vrij abonnement kan de € 7,80 enkel in rekening gebracht worden voor reizen buiten dat traject. Kosten voor het gebruik van OV-fiets en/of Stallen op Rekening worden apart gefactureerd dus ik ga er niet van uit dat dit het geval is, wat reizen buiten je reguliere traject als enige optie over laat. De reizen buiten je reguliere traject worden specifiek aangegeven op de betreffende factuur. Zoals Thom aangeeft kan je deze terugvinden in je Mijn NS omgeving.

Als je er niet uit komt wil ik je adviseren om contact te zoeken met onze klantenservice. Zij zullen voor je achterhalen waar de € 7,80 vandaan komt en indien van toepassing het bedrag restitueren.

Reageer