Ik reis elke maand op rekening, er wordt dan elke maand geld van m’n rekening afgeschreven, ten koste hoeveel ik reis met de bus of trein.
is dit dan een na abonnement. want dan weet ik of ik binnenkort een nieuwe ov chipkaart aan moet vragen.
zouden jullie mij zo snel mogelijk iets kunnen laten weten.
Beste antwoord door Tochjo
Er zijn verschillende vervoermaatschappijen die zo'n abonnement aanbieden. NS doet het onder de naam NS Flex, maar Arriva kent Arriva Flow en GVB heeft GVB Flex.
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS om na te gaan of u een product van NS hebt. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Er zijn verschillende vervoermaatschappijen die zo'n abonnement aanbieden. NS doet het onder de naam NS Flex, maar Arriva kent Arriva Flow en GVB heeft GVB Flex.
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS om na te gaan of u een product van NS hebt. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
In mijnNS kun je vinden of je een abonnement hebt. Vanaf dal voordeel heb je bij verlopen van ov-chipkaart recht op een gratis ov-chipkaart van NS. Bij Flex basis of weekendvoordeel zul je voor eigen kosten een nieuwe kaart moeten aanschaffen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.