NS behandelt vaste klanten alsof ze vuil zijn!!

• 5 maart 2019
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Al jaren een abonnement bij NS en dan is NS verplicht bij verval van OV kaart je een nieuwe OV kaart op tijd toe te sturen.
Nou vergeet het maar en als je dan in contact gaat met NS om het te regelen nou doeiii dan mag je het zelf doen.
Het kost mij alleen maar meer tijd en energie en ik verwacht van NS service ook al ben ik geen business kaart houder maar gewoon een abonnementhouder al vanaf begin 1980.

Wat een slechte ervaring weer en dan wil men klanten behouden en meer mensen in trein krijgen en dan ook nog de spitsuren duurder maken waar halen ze dat achterlijke idee vandaan.
Privatisering slechtste idee ooit en maar graaien en uiteindelijk totaal geen service !!
Flink pissed ben ik nu!!

3 reacties

Badge +3
Bij het verlopen van je kaart krijg je een week of 8-10 van tevoren een e-mail met een referentiecode voor het aanleveren van een nieuwe pasfoto. Daarna wordt de kaartvervanging in gang gezet en heb je de nieuwe in de regel binnen een week in huis.

Doe je dat niet, dan krijg je geen nieuwe kaart van NS(*) en zal je die zelf moeten aanschaffen via TLS/OV-chipkaart. Als je een NS (jaar)abonnement hebt kan je de kosten voor de kaart later wel terugkrijgen via de klantenservice.

Het zou handig zijn om bijv. 3 weken voor het verlopen van de kaart nogmaals een e-mail (of SMS of brief) te sturen over die pasfoto

(*) Tenzij je bij de aanschaf van een vorige kaart hebt aangegeven dat de pasfoto hergebruikt mag worden.
Dag Vannnoordje, en welkom op de NS Community. Vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad met ons, en goed dat je dat deelt.

Als ik het goed begrijp, heb je een abonnement bij ons en heb je een nieuwe OV-chipkaart nodig. Je ging er vanuit dat NS dit voor je zou regelen, maar dit is niet gebeurd. Is jouw kaart kapot gegaan, of is deze verlopen? Wanneer het namelijk gaat om een verlopen kaart en staat daar een NS-abonnement op, dan krijg je inderdaad vanzelf een nieuwe kaart van ons. Is jouw kaart echter stuk gegaan, dan dien je dit zelf te regelen. Je kunt de kaart dan bij de balie laten controleren. Zij vertellen je dan wat je vervolgens moet doen. Het hangt er dan ook vanaf of je kaart zichtbaar beschadigd is, of dat er een technisch probleem (dus niet zichtbaar) is.
Reputatie 7
Badge +3
Welke privatisering?

NS is nog steeds voor 100% in handen van de staat. Arriva, Qbuzz, Connexxion en Keolis zijn private treinvervoerders maar NS dus niet.

Reageer