Hallo ik heb een mail gekregen met een link voor het betalen van mijn ns weekend vrij abbo . Helaas zit ik erg krap bij kas en in de mail staat betaal voor 20-02-2023 het komt mij beter uit om 21-02-2023 te betalen maar wat gebeurt er dan wordt mijn abbo dan geblokkeerd?
gr max
ns betaling abbo
Beste antwoord door Robert B
Welkom Max,
Zo te lezen gaat dit om een eerste herinnering wegens mislukte incasso voor een factuur van ergens vorige week.
Als dit een eerste e-mail was (met betalen binnen 7 dagen via de link in de mail, wordt direct verwerkt) dan is er niets aan de hand.
Want daarna volgt nog een brief (betalen binnen 14 dagen) en daarna nog een laatste mail die je binnen 5 dagen moet betalen.
Laat je niet gek maken door de dreigende taal in die eerste mail “NS behoudt zich het recht voor om je abonnement te beëindigen” (of iets van die strekking) want zo ver is het nog lang niet.
De knop/link in de (e-accept) mail vervalt na 7 dagen, maar volgens mij staat in de mail ook een IBAN om het handmatig over te maken. Vermeld daarbij het factuurnummer, dan hoef je die brief (met acceptgiro) niet af te wachten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.