beantwoord

NS blijft maar proberen van een oud rekeningnummer af te schrijven



Toon eerste bericht

28 reacties

Beste @Stijn NS , het is jammer dat je nog steeds bijzonder weinig snapt van de overstapservice, maar dat is je wellicht niet kwalijk te nemen.
Wat je wel kwalijk te nemen is, is dat jij de eerste was die de schuld bij de klant legde en alle verantwoordelijkheid van NS terzijde schuift, maar je vervolgens in de kuif gepikt voelt als mensen je wijzen op de nalatigheid van de NS en je Oost-Indische blindheid daarvoor.
Daarnaast is het bijzonder treurig dat je meent de privacykaart te moeten spelen. Als 1 ding de afgelopen jaren overduidelijk is geworden is het wel dat NS helemaal niets geeft om de privacy van haar klanten. Er zijn topics over diverse reizigers die MAANDENLANG de gegevens van ANDERE REIZIGERS te zien kregen bij het inloggen in MijnNS zonder dat NS ingreep en mensen die hier kritische vragen over stelden kregen dooddoeners te horen over hoe NS privacy heel belangrijk vindt en dat ze verder vooral hun mond moesten houden. Ook de NS Lab app blijkt zo lek als een mandje, maar NS vindt het een acceptabel risico dat de gegevens van gebruikers te grabbel worden gegooid ten koste van een beetje vermeend gebruiksgemak.
De enige keren dat NS begint over privacy is wanneer ze haar eigen onwil om de klant service te bieden wil rechtvaardigen. Hou daar alsjeblieft mee op, niemand op dit forum trapt er nog in en het komt het niveau van dit forum niet ten goede.
Reputatie 3
Beste @Stijn NS , het is jammer dat je nog steeds bijzonder weinig snapt van de overstapservice, maar dat is je wellicht niet kwalijk te nemen.
Wat je wel kwalijk te nemen is, is dat jij de eerste was die de schuld bij de klant legde en alle verantwoordelijkheid van NS terzijde schuift, maar je vervolgens in de kuif gepikt voelt als mensen je wijzen op de nalatigheid van de NS en je Oost-Indische blindheid daarvoor.
Daarnaast is het bijzonder treurig dat je meent de privacykaart te moeten spelen. Als 1 ding de afgelopen jaren overduidelijk is geworden is het wel dat NS helemaal niets geeft om de privacy van haar klanten. Er zijn topics over diverse reizigers die MAANDENLANG de gegevens van ANDERE REIZIGERS te zien kregen bij het inloggen in MijnNS zonder dat NS ingreep en mensen die hier kritische vragen over stelden kregen dooddoeners te horen over hoe NS privacy heel belangrijk vindt en dat ze verder vooral hun mond moesten houden. Ook de NS Lab app blijkt zo lek als een mandje, maar NS vindt het een acceptabel risico dat de gegevens van gebruikers te grabbel worden gegooid ten koste van een beetje vermeend gebruiksgemak.
De enige keren dat NS begint over privacy is wanneer ze haar eigen onwil om de klant service te bieden wil rechtvaardigen. Hou daar alsjeblieft mee op, niemand op dit forum trapt er nog in en het komt het niveau van dit forum niet ten goede.


@nieuwhier: Goed verwoord. Inderdaad een bijzonder treurig topic dit. Reactie vanuit NS-zijde zal helaas wel weer uitblijven.

Ik ga vandaag overigens zoals aangegeven een klacht indienen. Het antwoord zal ik hier ook plaatsen.
Inmiddels heb ik ook contact met mijn bank (Triodos) die het heel vreemd van de NS vindt en die aangeeft dat de overstapservice juist bedoeld is voor dit soort organisaties.
Btw: ik vind het geweldig dat er naar aanleiding van mijn topic deze discussie ontstaat en super dijn dat goed geïnformeerde mensen erop reageren, dank hiervoor. Hierdoor voel ik me wat minder alleen staan tegenover een grote organisatie

Reageer