beantwoord

NS dal vrij abonnement kan ik niet omzetten naar FLEX abonnement

• 25 maart 2020
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Ik probeer mijn huidige dal vrij abonnement om te zetten naareen flex abonnement, echter telkens als ik dit probeer krijg ik de volgende melding: Je hebt geen contracten (WS-0015)

Wat moet ik doen om mijn huidige abonnement om te kunnen zetten naar een flex abonnement?

icon

Beste antwoord door loklok8 25 maart 2020, 08:16

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen voor u via een intern systeem het abonnement wijzigen. Geadviseerd wordt om dit te doen via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook. Natuurlijk is de klantenservice ook telefonisch bereikbaar. 

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Als u in bezit bent van een maandabonnement kan deze niet gewijzigd worden.

Na de wijziging moet u wel langs de kaartautomaat of een oplaadautomaat om uw NS Flex op de kaart te zetten. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen voor u via een intern systeem het abonnement wijzigen. Geadviseerd wordt om dit te doen via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook. Natuurlijk is de klantenservice ook telefonisch bereikbaar. 

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Als u in bezit bent van een maandabonnement kan deze niet gewijzigd worden.

Na de wijziging moet u wel langs de kaartautomaat of een oplaadautomaat om uw NS Flex op de kaart te zetten. 

Reputatie 7
Badge +3

Heeft iemand anders het abonnement voor u afgesloten? Dan is diegene contract houder en alleen een contract houder kan een abonnement wijzigen.

Goedemorgen M.S. V.D.B. Welkom bij de NS Community.

Waarschijnlijk ben je inderdaad zelf niet de contractant van het abonnement. De contractant kan het abonnement (op aanvraag door oNS laten) wijzigen naar NS Flex zonder abonnement. De Klantenservice heeft het momenteel extreem druk. Het kan daardoor helaas een flinke tijd duren voordat je antwoord krijgt.

Reageer