beantwoord

NS fiets abbonoment factuur

• 2 juli 2019
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb net gesproken met iemand van de klantenservice via de telefoon over mijn factuur van me fiets
En die zei toen dat het zo duur was omdat het over een hele periode en dat ik mijn factuur kan inkijken op mijn NS
Dus ik dacnt oke ik kijk wel even maar mijn NS kan mijn factuur niet ophalen geen idee waarom niet maar eigenlijk weet ik ook wel zeker dat het niet klopt
want ik heb twee fietsen geleend 1 voor 1x 24 uur en 1 3 dagen en ik heb een factuur van €41,95
icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 juli 2019, 11:15

Goedemorgen Amyyy en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat de factuur hoger is uitgevallen dan wat je had verwacht, maar de verklaring van Tochjo is wel vrij plausibel. Voor ons blijft dit echter giswerk, gezien we jouw gegevens niet in kunnen zien, dus een zekerheid kunnen wij je niet geven. Hiervoor kun je dus terecht bij de specifieke factuur. Als je die niet via je Mijn NS account kunt ophalen, is er mogelijk iets aan de hand met de koppeling van je Mijn NS account. Mijn collega's van de Klantenservice zouden je de factuur ook na moeten kunnen sturen. Tevens kunnen ze je ook helpen met dit eventuele Mijn NS probleem.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Het lijkt erop dat er de tweede keer geen 3 dagen, maar 6 dagen in rekening zijn gebracht. Na drie dagen wordt namelijk 5 euro extra gerekend per dag, en 1 × 3,85 + 6 × 3,85 + 3 × 5 = 41,95.
Maar ik heb hem geen 6 dagen gehad ?!
Ik heb die fiets max 3 dagen gehad?!
Reputatie 7
Badge +4
De vijf euro boete gaat pas na drie dagen in.
Goedemorgen Amyyy en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat de factuur hoger is uitgevallen dan wat je had verwacht, maar de verklaring van Tochjo is wel vrij plausibel. Voor ons blijft dit echter giswerk, gezien we jouw gegevens niet in kunnen zien, dus een zekerheid kunnen wij je niet geven. Hiervoor kun je dus terecht bij de specifieke factuur. Als je die niet via je Mijn NS account kunt ophalen, is er mogelijk iets aan de hand met de koppeling van je Mijn NS account. Mijn collega's van de Klantenservice zouden je de factuur ook na moeten kunnen sturen. Tevens kunnen ze je ook helpen met dit eventuele Mijn NS probleem.

Reageer