beantwoord

Ns fietsenstalling met studentenreisproduct

• 25 mei 2018
  • 3 reacties
  • 1148 Bekeken

Ik zou graag willen weten of ik met mijn studentenreisproduct mijn fiets ook in een NS fietstenstalling kan zetten.
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 mei 2018, 12:52

Roosendaal kent een bewaakte zelfservice stalling. Het stallen is de eerste 24 uur gratis, en kost daarna 50 cent per dag. Een jaarabonnement kost 55 euro. Zie deze pagina.

Volgens dit document kunt u direct toegang krijgen tot de stalling met uw OV-chipkaart, zonder dat u daar verder iets voor hoeft te doen. Als u de stalling weer verlaat met uw fiets, kunt u met uw betaalpas direct het verschuldigde bedrag betalen. Maar u kunt ook stallen op rekening aanvragen. U betaalt dan niet bij het verlaten van de stalling, maar verschuldigde kosten worden dan maandelijks achteraf van uw rekening afgeschreven.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Het studentenreisproduct geeft geen recht op gratis stallen van een fiets in een betaalde stalling. U kunt waarschijnlijk de OV-chipkaart waarop het product staat daar wel voor gebruiken, maar dan zult u los van uw studentenproduct vermoedelijk een ander product moeten laden en dus betalen voor gebruik.

Ik druk me hierboven voorzichtig uit, omdat de regels per fietsenstalling verschillen; sommige bieden bijvoorbeeld gratis stallen voor de eerste 24 uur en ook de prijzen voor langer stallen zijn niet altijd hetzelfde. Voor een beter antwoord is het nodig dat we weten om welke stalling het gaat.
Het gaat om de fietsenstalling op het station in Roosendaal
Badge +3
Roosendaal kent een bewaakte zelfservice stalling. Het stallen is de eerste 24 uur gratis, en kost daarna 50 cent per dag. Een jaarabonnement kost 55 euro. Zie deze pagina.

Volgens dit document kunt u direct toegang krijgen tot de stalling met uw OV-chipkaart, zonder dat u daar verder iets voor hoeft te doen. Als u de stalling weer verlaat met uw fiets, kunt u met uw betaalpas direct het verschuldigde bedrag betalen. Maar u kunt ook stallen op rekening aanvragen. U betaalt dan niet bij het verlaten van de stalling, maar verschuldigde kosten worden dan maandelijks achteraf van uw rekening afgeschreven.

Reageer