ns flex 1e klas | NS Community
beantwoord

ns flex 1e klas

  • 24 February 2022
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Gisteren twee collega's van ns aan de lijn gehad: probleem niét opgelost!!

Ik zie nog steeds 2e klas ipv 1eklas

icon

Beste antwoord door Lorena NS 24 February 2022, 10:37

Bekijk origineel

4 reacties

Moest blijkbaar toch 'produkt ophalen' - vreemd overigens want heb ns flex bijna een jaar- maar niets op te halen inzake nsflex. Staat nog steeds 2e klas id productomschrijving op mijn kaart!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi StephT

Ik begrijp hieruit dat je inmiddels al wel contact hebt gehad en dat het probleem is opgelost. Klopt dat? Onze klantenservice kan nog wel voor je nakijken op welke klasse het abonnement op dit moment staat. 

Badge +3

Bij NS Flex maakt het niets uit wat er bij producten op je kaart staat. Wat er in Mijn NS (website) staat telt, en dat staat op je kaart als Reizen op Rekening NS (trein).

Waarschijnlijk gaat het om het product Reizen op Saldo NS, met daarbij een klasse. Dat doet verder niets als je NS Flex hebt.

Reputatie 5

Ik weet niet waar het hier om gaat, maar bij inchecken bij Arriva Limburg bijvoorbeeld verschijnt op het poortje in Nijmegen altijd “Reizen op rekening 2de klas”, ook als je Flexabonnement 1ste klas is. (“Logisch”, want de klasse staat bij Flex niet op de kaart.) Maar zeer verwarrend natuurlijk voor wie zich er niet uitgebreid over heeft ingelezen. Er zou daar gewoon geen melding over een klasse moeten verschijnen.

Reageer