beantwoord

ns flex

• 28 april 2020
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Goede middag

ik heb een vraag ik ben in het bezit van een flex dal vrij nou wil ik zoals in de aanwijzingen staat mijn 

flex even wijzigen maar dat kan niet volgens NS omdat alleen de contracthouder het mag wijzigen nou ben ik de enige en echte contracthouder en heb het al een maand maar toch ben ik geen contract houder heb ook de klantenservice 2 x gebeld die zeggen U bent de contracthouder  we zullen het aanpassen nu minimaal 3 weken verder en nog kan ik het niet wijzigen omdat ik geen contracthouder ben kan iemand mij vertellen wat de event.de mogelijkheden zijn ?

vr gr

redair53

icon

Beste antwoord door Sascha NS 28 april 2020, 16:10

Goedemiddag redair53. Welkom bij de NS Community.

Naar alle waarschijnlijkheid staat je NS Flex abonnement geregistreerd onder een ander klantnummer dan waar je Mijn NS-account aan gekoppeld is. Ik wil je verzoeken om nog eenmaal contact te zoeken met de Klantenservice om dit te laten uitzoeken, en te laten ‘ontdubbelen’. (jargon). Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag redair53. Welkom bij de NS Community.

Naar alle waarschijnlijkheid staat je NS Flex abonnement geregistreerd onder een ander klantnummer dan waar je Mijn NS-account aan gekoppeld is. Ik wil je verzoeken om nog eenmaal contact te zoeken met de Klantenservice om dit te laten uitzoeken, en te laten ‘ontdubbelen’. (jargon). Excuses voor het ongemak.

Reageer