beantwoord

NS Flex abbo gewijzigd maar toch factuur

• 28 april 2020
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Beste meneer, mevrouw,

Eind februari heb ik mijn NS abonnement aangepast naar NS flex zonder abonnement.

Ik heb daar echter geen bevestiging van gehad, op het scherm stond toen wel dat het gelukt was en dat mijn abonnement gewijzigd was.

Nu krijg ik echter toch een factuur van mijn nog oude abonnement (NS Flex dalvrij).

Hoe zorg ik dat deze factuur gewijzigd wordt/vervalt?

icon

Beste antwoord door Robert B 28 april 2020, 19:41

Welkom bij de NS Community!

In de bevestiging staat dat je de overstap naar NS Flex moet bevestigen bij een automaat (station, supermarkt e.d.). Daarvoor krijg je een maand de tijd, en anders loopt je abonnement door. Maar die bevestiging heb je dus nooit gekregen?

Omdat die maand inmiddels verstreken is, neem contact op met de klantenservice. Via chat is het handigst maar lange responstijden (tot wel 4 uur of langer). Bellen voor 8:00 of na 20:00 is vaak wat rustiger.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

In de bevestiging staat dat je de overstap naar NS Flex moet bevestigen bij een automaat (station, supermarkt e.d.). Daarvoor krijg je een maand de tijd, en anders loopt je abonnement door. Maar die bevestiging heb je dus nooit gekregen?

Omdat die maand inmiddels verstreken is, neem contact op met de klantenservice. Via chat is het handigst maar lange responstijden (tot wel 4 uur of langer). Bellen voor 8:00 of na 20:00 is vaak wat rustiger.

Reageer