beantwoord

NS Flex abonnement bestellen lukt niet

• 11 april 2019
  • 25 reacties
  • 759 Bekeken

hallo, ik heb een account op mijn ns aangemaakt en wil een flex abonnement inclusief nieuwe kaart bestellen. Alles ingevuld, krijg alleen de foto niet te zien (maar is wel goedgekeurd) en de laatste stap naar het betaalscherm wil die niet maken. Kan dus niets bestellen....
Zijn er technische problemen, of...?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 april 2019, 19:19

Ben je inmiddels al iets verder gekomen, @maarteng72 ? Mocht je nog steeds problemen ervaren kun je het hier aangeven of contact opnemen met onze Klantenservice via Live Chat or Social Media.
Bekijk origineel

25 reacties

Goedemorgen maarteng72 en welkom bij de NS Community.

Wat mooi dat je NS Flex wilt bestellen, alleen erg jammer dat je niet door het bestelproces komt.
Er is geen storing bij ons bekend. Krijg je een foutmelding of werkt de knop om verder te gaan niet?

Probeer je het op een pc of tablet/mobiele telefoon? Ik lees het graag!
Ben je inmiddels al iets verder gekomen, @maarteng72 ? Mocht je nog steeds problemen ervaren kun je het hier aangeven of contact opnemen met onze Klantenservice via Live Chat or Social Media.
Badge +3
Zou moeten werken.. Welke melding krijg je?

Foto gelukt dus... en dan?
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Badge +3
Ik las in een ander topic dat er blijkbaar een 'Volgende' of 'Naar betalen' knop ontbreekt. Voor die persoon werkte het in een andere browser wél...
Bij mij lukt het aanvragen van een NS Flex abonnement met nieuwe ov kaart ook niet. Ik ben al bezig sinds afgelopen maandag.
Na het invullen van alle gegevens en het uploaden van de foto klikte ik op de betalingsknop.
Vervolgens was er een foutcode te zien en kon ik niet meer verder.

Nogmaals geprobeerd in te loggen en en NS Flex te bestellen. Bij Mijn NS moest ik toen eerst alle gegevens invullen, vervolgens Controleren en na het klikken op de knop Verder blijft de pagina op Controleren staan en gaat niet verder naar Bevestigingspagina.
Ik kan bij Mijn NS account de gegevens dus niet opslaan.

Inmiddels op mobiele telefoon, via de NS app, op tablet, op gewone PC en op laptop geprobeerd zonder succes. Twee keer de klantenservice van NS gebeld en het probleem voorgelegd op de chat.
NS kan me niet helpen bij het afsluiten van een NS Flex abonnement. Het enige wat ik kon doen is een gewoon abonnement aanschaffen en dat vervolgens later laten omzetten naar NS Flex, maar dan betaal ik wel eerst voor een gewoon abonnement. Geen oplossing dus.
Achteraf betalen was de reden om NS Flex abonnement aan te schaffen, maar als het na drie dagen proberen nog steeds niet lukt, dan toch maar weer een gewone anonieme kaart aanschaffen waar je weer onnodig saldo op moet plaatsen.
Erg teleurstellend.
Bij mij lukt het aanvragen van een NS Flex abonnement met nieuwe ov kaart ook niet. Ik ben al bezig sinds afgelopen maandag.
Na het invullen van alle gegevens en het uploaden van de foto klikte ik op de betalingsknop.
Vervolgens was er een foutcode te zien en kon ik niet meer verder.

Nogmaals geprobeerd in te loggen en en NS Flex te bestellen. Bij Mijn NS moest ik toen eerst alle gegevens invullen, vervolgens Controleren en na het klikken op de knop Verder blijft de pagina op Controleren staan en gaat niet verder naar Bevestigingspagina.
Ik kan bij Mijn NS account de gegevens dus niet opslaan.

Inmiddels op mobiele telefoon, via de NS app, op tablet, op gewone PC en op laptop geprobeerd zonder succes. Twee keer de klantenservice van NS gebeld en het probleem voorgelegd op de chat.
NS kan me niet helpen bij het afsluiten van een NS Flex abonnement. Het enige wat ik kon doen is een gewoon abonnement aanschaffen en dat vervolgens later laten omzetten naar NS Flex, maar dan betaal ik wel eerst voor een gewoon abonnement. Geen oplossing dus.
Achteraf betalen was de reden om NS Flex abonnement aan te schaffen, maar als het na drie dagen proberen nog steeds niet lukt, dan toch maar weer een gewone anonieme kaart aanschaffen waar je weer onnodig saldo op moet plaatsen.
Erg teleurstellend.

@Alfabet Wat jammer om te lezen dat het bestellen van een NS Flex abonnement niet lukt! Het advies wat ik je nog kan geven is om via Facebook of Twitter contact met ons op te nemen. Dan kan je ook screenshots meesturen van wat er exact misgaat. Het is op dit moment wel erg druk (op alle kanalen), in verband met de start van school en werk. Dus het kan wel even duren voordat je een reactie ontvangt. Ik hoop wel dat je er nog uit kan komen met onze klantenservice.
Hoe lang gaat het duren voordat ik een reactie ontvang. 12 september wil ik kaart gebruiken, dus als het twee weken duurt is het zinloos om nog iets te bestellen
@Alfabet We streven er naar om binnen een uur een reactie te sturen, nu kan het wat langer dan een uur duren. Maar dit regelen voor 12 september moet zeker lukken!
Reputatie 7
Badge +3
@Alfabet ben jij 18+

Ik probeer al enige dagen NS Flex aan te vragen maar dat lukt niet, krijg steeds foutmelding “Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan”.

Hallo Jaap van der Laan, welkom op de NS Community. 

Het spijt me dat het niet lukt! Heb je dan al een OV-chipkaart en ook al een ander abonnement? Dan kan het via de klantenservice ook omgezet worden naar NS Flex. 

Ik heb een OV Chipkaart maar geen abonnement.

Ik probeer mijn OV Chipkaart aan mijn NS toe te voegen maar ik krijg nergens een scherm om het kaartnummer in te voeren

Dan kan het zijn dat het verkeerd gaat met de validatie van je Mijn NS account tegenover ons interne systeem. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kijk ik gauw even voor je. 

Ik heb precies hetzelfde probleem met het afsluiten van NS Flex. Ik heb een abonnement Dal Voordeel, maar ik reis tegenwoordig maar 1x per jaar met de trein, dat NS Flex beter bij mij past. 

Via mobiel en PC bestellen lukt niet. Krijg ook telkens de foutmelding: “Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan”. Deze melding krijg ik nu al 2 dagen.

Ik heb dus al een abonnement, dus vul ik dat in bij het aanschaffen van NS Flex, klik op de knop “omzetten abonnement” en keer dan direct terug naar het beginscherm…. Krijg dus ook geen mogelijkheid om te betalen.

Hallo Deirdre, welkom op de NS Community.

Jammer dat het wijzigen niet lukt! Omdat je al een abonnement hebt kan de klantenservice je abonnement ook voor je omzetten. Het is op het moment erg druk op alle kanalen, maar ik heb helaas geen snellere oplossing. 

Ik heb van Jaap van der Laan helaas geen reactie meer ontvangen. Mocht er alsnog hulp nodig zijn, verneem ik dat graag.

I do have the exact same problem. 

I have been trying to like a month now but it shows up the same error message "Due to technical issue, it is not possible to continue at this time”

I'm sorry to read that you're experiencing this issue as well, Bhargavi Uppala. As my colleagues have recommended previously, I'd also like to recommend for you to contact our Customer Service. My colleagues will be able to look at your specific situation and potentially find a solution to your issue. 
You can contact us over the phone (030-7515155), via Twitter or Facebook, or you can start a chat conversation (top right option).

I'm sorry to read that you're experiencing this issue as well, Bhargavi Uppala. As my colleagues have recommended previously, I'd also like to recommend for you to contact our Customer Service. My colleagues will be able to look at your specific situation and potentially find a solution to your issue. 
You can contact us over the phone (030-7515155), via Twitter or Facebook, or you can start a chat conversation (top right option).

Hi Stijn, 

I did contact your chat 2 days ago and they had asked for my details. 

But there was no response after that. So i don't really understand the outcome of it. 

It is quite busy at the moment, but you should receive a reply within about an hour at max. 

Ik kan ook geen flex abonnement afsluiten, krijg dezelfde meldingen als hierboven genoemd. Contact gehad telefonisch en via chat, maar word niet geholpen. Zgn is er niks over bekend werd er gezegd. Terwijl ik hier dus meerdere reacties zie dat het wel degelijk een bekend probleem is! Ik heb het as zondag nodig, doe hier iets aan NS!

Ik heb Eef43 in een ander topic gevraagd mij een privébericht te sturen.

Ik kan ook geen flex abonnement afsluiten, krijg dezelfde meldingen als hierboven genoemd. Contact gehad telefonisch en via chat, maar word niet geholpen. Zgn is er niks over bekend werd er gezegd. Terwijl ik hier dus meerdere reacties zie dat het wel degelijk een bekend probleem is! Ik heb het as zondag nodig, doe hier iets aan NS!

That's true. Their customer service (Chat / telephone) are not very helpful either. 

It was very busy the day before yesterday. If you enter our Live-Chat right now you will get a response in 35 minutes.

Reageer