beantwoord

NS Flex abonnement bestellen lukt niet

  • 11 april 2019
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

hallo, ik heb een account op mijn ns aangemaakt en wil een flex abonnement inclusief nieuwe kaart bestellen. Alles ingevuld, krijg alleen de foto niet te zien (maar is wel goedgekeurd) en de laatste stap naar het betaalscherm wil die niet maken. Kan dus niets bestellen....
Zijn er technische problemen, of...?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 april 2019, 19:19

Ben je inmiddels al iets verder gekomen, @maarteng72 ? Mocht je nog steeds problemen ervaren kun je het hier aangeven of contact opnemen met onze Klantenservice via Live Chat or Social Media.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen maarteng72 en welkom bij de NS Community.

Wat mooi dat je NS Flex wilt bestellen, alleen erg jammer dat je niet door het bestelproces komt.
Er is geen storing bij ons bekend. Krijg je een foutmelding of werkt de knop om verder te gaan niet?

Probeer je het op een pc of tablet/mobiele telefoon? Ik lees het graag!
Ben je inmiddels al iets verder gekomen, @maarteng72 ? Mocht je nog steeds problemen ervaren kun je het hier aangeven of contact opnemen met onze Klantenservice via Live Chat or Social Media.
Badge +3
Zou moeten werken.. Welke melding krijg je?

Foto gelukt dus... en dan?
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Badge +3
Ik las in een ander topic dat er blijkbaar een 'Volgende' of 'Naar betalen' knop ontbreekt. Voor die persoon werkte het in een andere browser wél...

Reageer