beantwoord

Ns flex altijd vrij

• 24 januari 2019
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Dag NS,

in december sloot ik ns flex altijd vrij af voor 334 euro per maand. Nu krijg ik een rekening, voor de 2e x zelfs, die veel hoger uitvalt. Nu weet ik dat jullie natuurlijk je tarieven weer hebben verhoogd, maar in heb dat abonnement NET afgesloten voor dat bedrag en ik krijg niet eens even een melding dat jullie maar gewoon meer geld van mn rekening halen. Het geld groeit me niet op de rug, explain please.
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 januari 2019, 17:55

Hoi Marieke. Welkom bij de Community.

Heb je de factuur kunnen inzien op Mijn NS? Daar staat precies op waar de kosten voor zijn. Sinds 1 januari is het BTW percentage verhoogt. Dit was voorheen 6% en is nu 9%. Hierdoor worden de abonnementskosten hoger. Ook kan je rekening hoger uitvallen als je gebruik hebt gemaakt van de bus, tram of metro. Altijd Vrij is niet geldig in de bus, tram en metro. Mocht je toch verdere uitleg over je factuur willen dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit is het makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat.
Bekijk origineel

2 reacties

Heb je de factuur kunnen inzien op Mijn NS? Daar staat precies op waar de kosten voor zijn. Sinds 1 januari is het BTW percentage verhoogt. Dit was voorheen 6% en is nu 9%. Hierdoor worden de abonnementskosten hoger. Ook kan je rekening hoger uitvallen als je gebruik hebt gemaakt van de bus, tram of metro. Altijd Vrij is niet geldig in de bus, tram en metro. Mocht je toch verdere uitleg over je factuur willen dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit is het makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat.

Je vergeet de “inflatiecorrectie” die de NS ook hanteert alsmede allerlei willekeurige verhogingen van toeslagen. Mijn IC direct altijd toeslagvrij maandtoeslag gaat van 61 naar 69 euro.... heeft niks met die btw te maken want dit is gewoon meer dan 10 procent.

Reageer