beantwoord

NS Flex Arriva andere spitstijden

• 14 oktober 2019
  • 32 reacties
  • 669 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het speelt inderdaad al sinds jaar en dag, maar ik vind het ook zo wat om het bij iedere situatie aan te halen. Er zijn al genoeg telkens herhalende discussies op dit forum. Het was een leuk gespreksonderwerp met Sivan. Eigenlijk zou ik willen vragen binnen welke drie pijlers dit nou past, Service, Service+ of Special Care? Zou eiNStein het antwoord op de vraag van TS weten? :smile:

Ik haal dat zelf ook niet bij iedere situatie aan, maar soms vind ik verkeerd antwoord getuigen van dermate weinig (basis)kennis dat ik het toch wel doe. Bv een simpele vraag of gewone fietsen mee mogen in treinvervangende bussen. Maar ik ga er ook geen lijst of database van bijhouden, dat gaat te veel op werk lijken. 

Is die eerder gezochte Verbetermanager KlanteNService al begonnen?

Badge +3

Bij anonieme kaart (en die kunnen delen, dat mag natuurlijk!?)

… hield mijn begrip voor een ‘abonnement’ eigenlijk op. Dat kán helemaal niet op een anonieme kaart. Computer says NO (bij controle onderweg is het einde verhaal dus).

Maar goed, je kunt van alles met een ov-chipkaart dus ik verbaas me nergens meer over bijna..

Zoals @mrfreeze die op een Stationspassage (wát nou saldo nodig om te kunnen reizen?) van Eindhoven naar Helmond kon en zo…

Oké dat was een persoonlijke kaart en de reis werd achteraf netjes berekend door de poortjes in Helmond :joy:

Badge +3

Het door iemand gemarkeerde beste antwoord mag weer ‘open gezet’ worden, want anders krijg ik weer de schuld als het niet klopt.

Is die eerder gezochte Verbetermanager KlanteNService al begonnen?

Er is wel het nodige veranderd binnen klantenservice nadat de “grote samenvoeging” is afgerond, ook in management. Als je goed kijkt zal je zien dat de naam van Paulette ook niet meer onder emails staat. Bij NS lopen de nodige verbetermanagers e.d. rond inderdaad, mijn mening ken je vast wel :grin:

Wat zijn quotes een ramp geworden, ik wist niet dat het nog hopelozer kon!

Reputatie 7
Badge +3

Verrek zeg, de held uit Heino heeft gelijk, onder de mail over de nieuwste factuur die klaar staat, staat inderdaad een andere naam.

Jouw mening ken ik inderdaad, was laatst weer gezellig op de terrasjes in Haarlem.

Bij anonieme kaart (en die kunnen delen, dat mag natuurlijk!?)

… hield mijn begrip voor een ‘abonnement’ eigenlijk op. Dat kán helemaal niet op een anonieme kaart. Computer says NO (bij controle onderweg is het einde verhaal dus).

Maar goed, je kunt van alles met een ov-chipkaart dus ik verbaas me nergens meer over bijna..

De grap is inderdaad dat er technisch geen directe beperking is. Er zijn allerlei businessrules die zouden moeten voorkomen dat je het voor elkaar krijgt (net als bij de Businesscard bijvoorbeeld), maar de kaart an sich zal het niet tegenhouden. Je valt natuurlijk door de mand als onze alleskunner @Loes haar kunsten laat zien tho :dancer:

Reputatie 6
Badge

Ik heb zelf Dalvoordeel Noord-Nederland op een anonieme OV-chipkaart omdat ik regelmatig met de bus reis in Groningen. Voor het reizen in de middag/avondspits op de trein komt het af en toe ook van pas. Het is het enige abonnement wat ik ken, dat ook op een anonieme OV-chipkaart te laden is.

Een ander kan/mag hier gewoon mee reizen (wel 1 reiziger tegelijk natuurlijk), bij controle levert dat ook geen problemen op. Je kunt alleen geen leeftijdskorting krijgen, maar daar heb ik toch geen recht op.

Reageer