beantwoord

NS Flex bestellen lukt niet!

  • 18 november 2019
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Inmiddels gebeld met NS, en gechat, maar ze  helpen me gewoon niet verder. Krijg melding bij bestellen: Door een storing is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan, probeer het later nog eens. Dit is al sinds gisteren. Als ik evengoed doorga met gegevens invullen, krijg ik als ik wil betalen de melding: Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen, probeer het later nog eens.
Als ik NS bel of chat, is er zgn niks bekend hierover, maar ik heb al een andere topic gevonden over dit onderwerp. Wat kan ik nu nog doen? Heb geprobeerd via smartphone Chrome en Firefox, en nu op desktop pc. Lukt allemaal niet.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 19 november 2019, 14:27

De kwestie is inmiddels opgelost. Het is helaas niet helemaal duidelijk waar het aan heeft gelegen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Eef43! Welkom op onze NS Community.

Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.

De kwestie is inmiddels opgelost. Het is helaas niet helemaal duidelijk waar het aan heeft gelegen.

Reageer