beantwoord

NS Flex bestellen lukt niet!

  • 18 november 2019
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Inmiddels gebeld met NS, en gechat, maar ze  helpen me gewoon niet verder. Krijg melding bij bestellen: Door een storing is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan, probeer het later nog eens. Dit is al sinds gisteren. Als ik evengoed doorga met gegevens invullen, krijg ik als ik wil betalen de melding: Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen, probeer het later nog eens.
Als ik NS bel of chat, is er zgn niks bekend hierover, maar ik heb al een andere topic gevonden over dit onderwerp. Wat kan ik nu nog doen? Heb geprobeerd via smartphone Chrome en Firefox, en nu op desktop pc. Lukt allemaal niet.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 19 november 2019, 14:27

De kwestie is inmiddels opgelost. Het is helaas niet helemaal duidelijk waar het aan heeft gelegen.

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Eef43! Welkom op onze NS Community.

Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.

De kwestie is inmiddels opgelost. Het is helaas niet helemaal duidelijk waar het aan heeft gelegen.

Hei Sascha,

 

Ik heb het zelfde probleem, ik probeer de laatste dagen meerdere malen NS flex te bestellen maar krijg de melding:

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen. Probeer het later nog een keer.

 

Kan je controlleren wat er aan de hand is?

 

Alvast bedankt.

Groeten,

Maarten

 

Hoi Masmas12, welkom bij de NS Community!

Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice?

Ja zojuist met de klanten service gebeld, helaas kunnen zij ook niet een abbonement aanmaken. Ze gaven te tip dat ik het OV fiets abbonement nam, waarna ze het kunnen overzetten naar een flex abbo. Helaas duurt dit wel een aantal dagen, en moet ik eerst het abbo activeren via een NS automaat….

 

 

 

Badge +3

Als je al een persoonlijke kaart hebt die nog minimaal 2 maanden geldig is dan zou je gewoon OV-fiets moeten kunnen bestellen via https://www.ns.nl/deur-tot-deur/ov-fiets/online-abonnee-worden.html

Dat activeren kan ook bij supermarkten e.d. (zie hier voor waar dat kan), en dat zou je ook bij Flex moeten doen op een bestaande kaart.

Als betalen niet lukt dan kan het goed om een algemene storing gaan bij iDeal of zo. Dat soort storingen duren meestal niet zo gek lang.

Reageer