Hello, I got subscription of NS Flex Dal Voordeel, and traveled to amsterdam centraal from Leiden centraal, I thought I will get the 40% discount since I traveled in the off peak hours, then I checked my travel history but I charged with full price. And honestly it is also happened to my other journey, so I think the discount is not working?
Antwoord
NS Flex Dal Voordeel
Beste antwoord door Stijn NS
Good morning Kikinadin and welcome to the NS Community.
If the explanation that Thom provided is not applicable and you did both activate the NS Flex product and travel during the off-peak hours, please contact our Customer Service. My colleagues can then take a look at the situation and what went wrong, if it did. You can reach them by phone (030-7515155), via Twitter and Facebook, or you can start a chat conversation (option 'Chat with NS').
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.