beantwoord

ns flex dal voordeel abonnement

  • 15 June 2022
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

  • Intercity
  • 29 reacties

Ik heb een vraag, ik heb sinds kort een flex basis abonnement 

ik wil 22 juni, 1 juli en dan in oktober weer reizen

Als ik 22 juni er een dal voordeel abonnement opzet, is deze dan alleen in de maand juni geldig of tot 22 juli  en wanneer kan ik deze weer opzeggen?

 

er staat, wat wordt bedoeld met na eerste maand, betaal je dan altijd 2 maanden?

  • Elk moment opzegbaar (na eerste maand)
icon

Beste antwoord door Andyret2 15 June 2022, 21:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Betaling gebeurt steeds op de dag die ooit is vastgesteld-als je allang een kaart hebt ken je die dus.

Kan dus heel goed gebeuren dat als je maar 1 maand wilt gebruiken deel in 1 en deel in 2 valt-prijzen worden dan per dag berekend. Het ABO betaal je altijd vooraf, verdere ritkosten achteraf.

Zoals altijd ook dit gewoon met ietsje zoeken op de site te vinden.

Tip: als je vooral weekends reist: weekendvrij kost maar 31/mnd-dat heb je er al uit met 1 lang retour (en dat kan zelfs ZA heen of ZO terug zijn)-de andere weekends heb je dan gratis reizen! Geldt ENKEL voor treinen!

Reputatie 4

Ik heb een vraag, ik heb sinds kort een flex basis abonnement 

ik wil 22 juni, 1 juli en dan in oktober weer reizen

Als ik 22 juni er een dal voordeel abonnement opzet, is deze dan alleen in de maand juni geldig of tot 22 juli  en wanneer kan ik deze weer opzeggen?

 

er staat, wat wordt bedoeld met na eerste maand, betaal je dan altijd 2 maanden?

  • Elk moment opzegbaar (na eerste maand)

als je op 22 juni ns flex dal voordeel neem dat gaat gelijk in op dat moment moet je maand wachten dan kan pas 22 juli weer wijzigen van ns flex basis kan je elke dag upgraden naar ns flex abonnement moet je altijd eerste maand zitten dan kan je pas wijzigen 


allereerst bedankt voor je snelle reactie

Dus als ik het goed begrijp, betaal ik op 22 juni 5,10 voor het dal voordeel abonnement en natuurlijk 40% korting op mijn reis en dan 1 juli nogmaals 40% korting op mijn reis

moet ik dan op 21 juli het abonnement weer opzeggen of op 22 juli

 

 

Reageer