beantwoord

NS Flex dal voordeel ex-stend

  • 20 September 2022
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo,

Ik heb voor de zomer mijn studenten-ov stopgezet omdat ik mijn studie heb behaald. Nu probeer ik mijn jaar gratis Flex dal voordeel abonnement te krijgen, ik zou graag wel willen blijven reizen op saldo. Echter als ik voor deze optie kies moet ik de volledige prijs betalen en kan ik nergens de optie vinden dat ik nog recht heb op een jaar gratis NS Flex.

Wat doe ik verkeerd?

 

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 20 September 2022, 19:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hey MelissaBlwhr. Welkom bij de NS Community! 

Je kunt op een latere stap in het Dal Voordeel op saldo bestel proces je unieke actiecode invullen. Dit is EXSTUDENT3528xxxxxxxxxxxx (Dit is dan je eigen OV-chipkaartnummer). Deze code is 6 maanden lang actief na de eerste keer dat je het studenten product gestopt hebt. Als dit deze zomer was is het zo te bestellen! 

Is het mogelijk om de actiecode in te vullen nadat de bestelling al gedaan is? En waar zou ik meer informatie kunnen vinden over wat ik waar moet invullen hiervoor? Ik had niet door dat ik verder iets moest doen, omdat er bij de bestelling stond dat ik de gehele € 5,60 korting zou krijgen. Echter bij het bevestigen werd er alsnog € 2,50 afgeschreven. Het lijkt erop dat ik nu NS Flex Dal Voordeel met korting heb in plaats van de aanbieding voor (ex-)studenten.

Badge +3

Informatie over hoe de actie voor afgestudeerden werkt, vindt u op www.ns.nl/afgestudeerd. Daar vindt u ook een link naar de bestelpagina voor afgestudeerden.

Als u de bestelling al voltooid hebt via de reguliere bestelpagina, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te bespreken wat nu de beste manier is om het abonnement alsnog gratis te krijgen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer