NS Flex Dal Voordeel foutmelding WS-0023 | NS Community
beantwoord

NS Flex Dal Voordeel foutmelding WS-0023

  • 30 October 2022
  • 39 reacties
  • 1522 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Hier precies hetzelfde…

Idem, continu die stomme melding terwijl ik een traject vrij nodig heb. Dit kost allemaal extra geld zo.

Reputatie 7
Badge +1

Mogen we de status van de verstoring weten. Ook op twitter vandaag al weer één met dezelfde foutmelding.

 

Eerlijk gezegd snap ik ook totaal niet wat Laura hiermee bedoelt? 

Nu toevallig het laatste half uur dat we een klik in het systeem doen en vervolgens een kwartier moeten wachten tot die is uitgevoerd. Er wordt hard aan gewerkt!

Ik probeer ook een dal voordeel flex aan te vragen (niet zoals bij jullie met de studentenkorting) en krijg dezelfde foutmelding...

Ik loop tegen hetzelfde probleem op. Verschillende browsers en apparaten geprobeerd, maar elke keer weer de foutcode WS-0023. 

Ik ga denk ik maar voor het huidige (standaard) reizen op saldo met een dal voordeel abonnement. Na een week lang proberen, bellen, mailen geen resultaat of verbetering. Wel meteen voor een jaar betalen (in plaats van per maand) maar de NS kennende zullen dan de kinderziektes pas uit NS Flex zijn. Hopelijk niet tot volgend jaar op dit forum!

Heb hetzelfde probleem. 4 browsers op computer, laptop en telefoon geprobeerd. Klantenservice gebeld, fysiek naar de Bali gegaan en weer de klantenservice gebeld. 
 

geen resultaat. 
 

ze zeggen: je moet ergens een actiecode invoeren, het woord STUDENT met hoofdletters en je ov chipkaart nummer. Ze roepen maar wat. Erg vervelend dit. Hoop dat ‘t probleem snel wordt opgelost. 

Hier hetzelfde probleem. Zou graag morgen gebruik willen maken van dalvoordeel. Maar dat wordt lastig als er iedere keer een foutmelding komt.

De klantenservice kan telkens niks doen omdat hun “systeem” erg traag is...

Nu toevallig het laatste half uur dat we een klik in het systeem doen en vervolgens een kwartier moeten wachten tot die is uitgevoerd. Er wordt hard aan gewerkt!

Hetzelfde probleem hier… Probeer al een aantal dagen over te stappen en krijg ook de foutmelding WS-0023. De klantenservice kan telkens niks doen omdat hun “systeem” erg traag is...

@Johan312 en @Marjon321 zouden jullie mij een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer? De achterliggende afdeling zou hier wel heel graag een blik op willen werpen.

Ik heb dit probleem ook. Bij de kantenservice zeiden ze dat ik maar moest blijven proberen, maar dat haalt dus niks uit. Ik wilde vandaag weer bellen, maar na een uur in de wacht te hebben gezeten, heb ik maar opgegeven. Morgen weer proberen. 

Hopelijk gaat NS hier nog iets aan doen, want anders is het aanbod van een gratis daluren abonnement een beetje nutteloos. 

Ik heb precies hetzelfde probleem…. Probeer het al sinds afgelopen vrijdag, maar het werkt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +1

NS websites hebben helaas zeer frequent van storingen en deze kan dan weer op de stapel met onopgeloste. Neem voor de reis contact op met de klantenservice. Je zou ook kunnen overwegen om een maand weekend vrij te nemen dat kost € 31,60?? en dan kan je in de weekends gratis reizen. voor € 3,10 extra kan je ook nog Dal voordeel in de rst van de week erbij aanschaffen (totaal € 34,70 per maand) 

Reageer