beantwoord

NS Flex Dal Voordeel foutmelding WS-0023

  • 30 October 2022
  • 39 reacties
  • 1528 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

@Johan312 en @Marjon321 zouden jullie mij een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer? De achterliggende afdeling zou hier wel heel graag een blik op willen werpen.

Hetzelfde probleem hier… Probeer al een aantal dagen over te stappen en krijg ook de foutmelding WS-0023. De klantenservice kan telkens niks doen omdat hun “systeem” erg traag is...

Reputatie 7
Badge +1

Mogen we de status van de verstoring weten. Ook op twitter vandaag al weer één met dezelfde foutmelding.

 

Eerlijk gezegd snap ik ook totaal niet wat Laura hiermee bedoelt? 

Nu toevallig het laatste half uur dat we een klik in het systeem doen en vervolgens een kwartier moeten wachten tot die is uitgevoerd. Er wordt hard aan gewerkt!

Update: Nu enkele dagen later heb ik het wederom geprobeerd maar ik stuit nog steeds op dezelfde foutmelding WS-0023. Ik hoop dat NS dit spoedig ziet en kan verhelpen.

 

 

Ook hier hetzelfde probleem. 

Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +3

Maar gezien deze uiting op de NS website moet je ook helemaal niet met de trein. Je wordt geacht met allerlei andere vervoermiddelen te reizen. Op https://www.ns.nl/deur-tot-deur/regel-je-reis wordt nergens Trein aangegeven, als je maar wel de NS app gebruikt.

 

Zelfde probleem (maar ben geen student). Na jullie tips op 1/11 naar balie NS bij Amsterdam Centraal gegaan. Daar is het uiteindelijk geregeld. Maffe was wel dat het probleem totaal onbekend was. Voor hen niet te hopen dat alle probleemgevallen zich aldaar vervoegen 🥴

Reputatie 7
Badge +1

Zelfde probleem (maar ben geen student). Na jullie tips op 1/11 naar balie NS bij Amsterdam Centraal gegaan. Daar is het uiteindelijk geregeld. 🥴Maffe was wel dat het probleem totaal onbekend was. Voor hen niet te hopen dat alle probleemgevallen zich aldaar vervoegen

En dat komt dan weer omdat de moderator van dienst dit topic stelselmatig negeert.

Reputatie 6
Badge +2

Henkpeetersen, zoals Laura al had aangegeven, wordt er aan deze storing gewerkt. Het is alleen wachten op dat dit verholpen is, en uiteraard zal dit dan gedeeld worden. 

Reputatie 7
Badge +1

Henkpeetersen, zoals Laura al had aangegeven, wordt er aan deze storing gewerkt. Het is alleen wachten op dat dit verholpen is, en uiteraard zal dit dan gedeeld worden. 

Deze storing duurt nu al zo'n 6 dagen. Dat lijkt mij eerlijk gezegd vrij absurd. Lees de reactie van mrfreeze hier nu eens hierboven. Toch niet normaal dat zo'n beetje alles niet werkt??

 

Daarbij is de reactie van Laura ook niet duidelijk.

Kan er geen backup worden teruggezet van de tijd dat bepaalde dingen nog wel werkte??? Je zorgt hierdoor voor een ongelooflijke stroom van DM's. 

 

 

De klantenservice kan telkens niks doen omdat hun “systeem” erg traag is...

Nu toevallig het laatste half uur dat we een klik in het systeem doen en vervolgens een kwartier moeten wachten tot die is uitgevoerd. Er wordt hard aan gewerkt!

Bij mij is het gelukt!

Sinds maandag geen studenten-ov meer en sindsdien online geprobeerd een flex dal voordeel abonnement te regelen, helaas zonder resultaat. Ook nog aan de telefoon gehangen en via de chat met medewerkers gesproken maar het mocht helaas niet baten.

Gisteren op station Nijmegen bij de servicebalie geweest; daar duurde het 20 minuten voordat het uiteindelijk via omwegen is gelukt. Uiteindelijk stond het abonnement klaar en moest het nog op mijn kaart; dat duurde ook nog 30 minuten waarin ik ondertussen ben gaan reizen en op het uitstapstation het dal voordeel abonnement op mijn kaart heb geladen. het is alleen geen flex abonnement maar daar kan ik even niet mee zitten ;)

Ja hoor hier ook. Probeer het al een week ☹️☹️

Reageer