beantwoord

NS Flex Dal Voordeel, maar geen voordeel op ns.nl

• 19 juni 2019
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Ik heb NS Flex Dal Voordeel gekocht, maar wanneer ik op ns.nl ben ingelogd, probeer ik een dalurenkaart te kopen, ik krijg alleen een volledig prijskaartje aangeboden, geen korting. De trein vertrekt volgende woensdag om 05.40 uur uit Haarlem. Adviseer, alstublieft.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 19 juni 2019, 16:12

Hoi Nellie,

Wat voor kaartje probeer je precies te kopen?
Je kunt gewoon met je ov-chipkaart met het Dal Voordeel-abonnement in- en uitchecken op je begin- en eindstation. Aan het eind van de maand krijg je een factuur en daar zal dan ook de prijs met korting op staan,
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoi Nellie,

Wat voor kaartje probeer je precies te kopen?
Je kunt gewoon met je ov-chipkaart met het Dal Voordeel-abonnement in- en uitchecken op je begin- en eindstation. Aan het eind van de maand krijg je een factuur en daar zal dan ook de prijs met korting op staan,
https://www.ns.nl/reisplanner/#/?aankomst=Weert&aankomsttype=treinstation&vertrek=Haarlem&vertrektype=treinstation&type=vertrek&tijd=2019-06-26T05:00

Ik heb de website gebruikt. Ik ben ingelogd. Kan ik rijden op mijn OV-chipkaart en gewoon inchecken in Haarlem en uitchecken in Weert?

Op de een of andere manier dacht ik dat ik daar mijn korting zou zien. Moet ik de website niet gebruiken?
Reputatie 7
Badge +3
Nee, je hoeft de website niet te gebruiken. Daar kun je alleen losse kaartjes kopen, bedoeld voor mensen zonder ov-chipkaart.

Je kunt inderdaad gewoon inchecken in Haarlem en uitchecken in Weert. Op het schermpje zul je dan de tekst zien "Reizen op rekening".
De prijs zie je pas op de factuur, of in de reishistorie op Mijn NS.

Je kunt in de reisplanner wel zien wat de prijs gaat worden. Als je klikt op "Toon korting en retourprijs" krijg je alle mogelijke prijzen te zien.
Dank je wel, @mrfreeze !!
Hallo Nellie Bly. Welkom op de Community! Bedankt voor je vraag! Ik zie dat mrfreeze je al een antwoord heeft kunnen geven. :)

Veel plezier met je nieuwe abonnement!

Reageer