beantwoord

NS flex dal voordeel voor afgestudeerden

  • 1 October 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Ik ben in juli afgestuurde en hoorde onlangs van de ns flex dal voordeel voor afgestudeerden. Daar zou ik graag gebruik van maken. Alleen krijg ik bij het aanvragen de melding dat ik niet in aanmerking kom voor de ex-studentenkorting. Bij de spelregels staat hierover dat:

Let op: Bestel Flex Dal Voordeel binnen 6 maanden na het stopzetten van je studenten OV. Zet je nieuwe abonnement vanaf 48 uur ná het stopzetten op de OV-chipkaart waar je Studentenreisproduct op stond.

Zit nog binnen de 6 maanden maar heb inmiddels een nieuwe kaart omdat mijn ov kaart was verlopen. Hoe valt dit op te lossen? 

Alvast hartelijk dank. 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 1 October 2023, 13:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hey LindeHorree. Welkom bij de NS Community!

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om hier een oplossing voor te vinden! 

Badge +3

Als je SRP ooit eerder gestopt is (wegens tussenjaar of stage in buitenland) dan werkt de code niet.

Voor het aanbod moet je het nummer van de kaart gebruiken waar het SRP voor het laatst op stond, waarna je het op je huidige kaart kunt bestellen.

Als de code EXSTUDENT3528××××× niet werkt, probeer STUDENT3528×××××

Reputatie 7
Badge +3

Er worden tegenwoordig toch geen codes meer gebruikt? Daarvoor in de plaats is de check gekomen om het op een OV-chipkaart te zetten waar het SRP op stond.

Badge +3

Er worden tegenwoordig toch geen codes meer gebruikt? Daarvoor in de plaats is de check gekomen om het op een OV-chipkaart te zetten waar het SRP op stond.

Oh ja, er was inderdaad iets veranderd. Dan zal het komen omdat het SRP ooit eerder gepauzeerd is.

Reageer