beantwoord

NS flex en IC direct reizen

• 16 april 2020
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Hoi, Ik heb mijn altijd voordeel abonnement vanwege de corona crisis om laten zetten naar NS flex. Ook heb ik een abonnement op de IC direct, daarvan zie ik dat die ook is beëindigd, dit was eigenlijk niet te bedoeling. Kan dit abonnement wel weer aan het flex abonnement gekoppeld worden? Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Ik heb het product nog niet opgehaald bij de laadpaal. Met vriendelijke groet Vanessa de Bruin

icon

Beste antwoord door Denice NS 16 april 2020, 19:45

Hoi jdsvbnla. Welkom bij de Community.

Bij NS Flex bieden we alleen IC Direct Altijd Toeslag Vrij aan bij NS Flex Altijd Vrij, NS Flex Dal Vrij of NS Flex Weekend Vrij. Bij andere NS Flex abonnementen is het niet mogelijk om een IC Direct Altijd Toeslagvrij abonnement toe te voegen. Kortom, als je nu bijvoorbeeld NS Flex zonder abonnement hebt, kan je geen IC Direct Altijd Toeslagvrij toevoegen. Dan zal je het product moeten wijzigen naar één van de eerder genoemde abonnementen. NS Flex wijzigen of beëindigen kan na een looptijd van minimaal 30 dagen. Mocht je, gezien de huidige onzekere situatie, toch eerder moeten wijzigen naar een ander abonnement neem dan even contact op met onze Klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi jdsvbnla. Welkom bij de Community.

Bij NS Flex bieden we alleen IC Direct Altijd Toeslag Vrij aan bij NS Flex Altijd Vrij, NS Flex Dal Vrij of NS Flex Weekend Vrij. Bij andere NS Flex abonnementen is het niet mogelijk om een IC Direct Altijd Toeslagvrij abonnement toe te voegen. Kortom, als je nu bijvoorbeeld NS Flex zonder abonnement hebt, kan je geen IC Direct Altijd Toeslagvrij toevoegen. Dan zal je het product moeten wijzigen naar één van de eerder genoemde abonnementen. NS Flex wijzigen of beëindigen kan na een looptijd van minimaal 30 dagen. Mocht je, gezien de huidige onzekere situatie, toch eerder moeten wijzigen naar een ander abonnement neem dan even contact op met onze Klantenservice.

Reageer