Skip to main content

Goedemiddag,

 

ik gebruik het NS-flex abonnement voor werk. Mijn werk bedrijf betaald ook deze kosten. Na elke maand stuur ik hen het factuur op. Alleen ik weet niet altijd wanneer ze het factuur betalen, vanwege de uitbetalingen. Dus ik wil niet straks een rare mail krijgen. Dus het kan zijn dat mijn werk bedrijf hey nog niet betaald heeft. Wat zijn de wacht termijnen ervoor ?

Hoi Hannah.koorneef. Welkom bij de NS Community.

Als je een NS Flex abonnement hebt afgesloten dien je hier ook een IBAN bij op te geven waar we elke maand van af kunnen schrijven. Als deze betaling mislukt sturen we je vanzelf een e-mail met daarin de vraag of je de factuur alsnog aan ons wil voldoen. Die herinnering sturen we een aantal keer. Over het algemeen krijg je een maand de tijd om de factuur te voldoen, alles bij elkaar opgeteld. Natuurlijk is het advies om altijd de factuur zo snel mogelijk te betalen als de eerste afschrijving mislukt.

Ik weet natuurlijk niet hoe jij het precies hebt geregeld met je werk, maar dit is de standaard procedure die we volgen.


Reageer