beantwoord

NS Flex Factuur declaratie werkgever

• 1 januari 2019
  • 5 reacties
  • 396 Bekeken

Zojuist mijn eerste factuur ontvangen.
Helaas worden de abonnementskosten voor zowel de afgelopen maand als de komende maand berekend.
Dat is voor mij nog wel te overzien, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan declareren bij mijn werkgever.

Mijn DalVrij abonnement is namelijk op 7 dec ingegaan. De aanvraag van mijn NSFlexkaart met DalVoordeel ging op 23 nov in.

Is het mogelijk om enkel een overzicht over de abonnementskosten voor december te ontvangen?
Hoe kan ik deze kosten inzichtelijk maken richting mijn werkgever?

Alvast bedankt voor uw reactie!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 1 januari 2019, 14:40

Hallo Traveler11, welkom op onze Community!

Als ik het goed begrijp is het inmiddels opgelost. Klopt dat?

Het is inderdaad niet mogelijk om de factuur op te splitsen en de bevestigingsmail is inderdaad een goed bewijs voor het abonnement.
Bekijk origineel

5 reacties

PS Dit gaat enkel over mijn abonnementskosten over de gehele maand. Mijn gemaakte reiskosten (op tijden buiten daluren) kan ik declareren d.m.v. download van reishistorie (PER MAAND!)
UPDATE Zojuist via klantenservice/ facebook gehoord dat de factuur niet opgesplitst kan worden.

Zou het wel mogelijk zijn om een bewijs te ontvangen dat ik over een maandabonnement van NSFlex DalVrij beschik?
UPDATE II Zojuist via klantenservice/ facebook goede tip gekregen:
  • om bevestigingsmail van NSFlex aan werkgever te tonen of
  • printscreen van Mijn NS Producten te maken
Hallo Traveler11, welkom op onze Community!

Als ik het goed begrijp is het inmiddels opgelost. Klopt dat?

Het is inderdaad niet mogelijk om de factuur op te splitsen en de bevestigingsmail is inderdaad een goed bewijs voor het abonnement.
Hallo MiriamNS,

Ja, dat klopt! Zo zou het indienen van declaratie bij werkgever vast gaan lukken.
Hopelijk heeft iemand anders ook wat aan deze tips 👌

Dank voor het meedenken!

Reageer