beantwoord

ns flex naar dal voordeel

• 2 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Ik had eerst Dal voordeel maar ben overgestapt naar NS Dal vrij. Maar ik heb nu mijn abonnement gewijzigd en wil graag mijn '’Dal voordeel'’ terug kan dat? anders wil ik mijn geld terug gestoord naar mijn rekening want ik heb ongeveer €52 betaald 

icon

Beste antwoord door dennisg 3 oktober 2020, 09:27

Heb je flex dal vrij op je kaart gezet? Dan is je oude abonnement beëindigd en krijg je het teveel betaalde geld over het algemeen binnen 2 weken terug.

Na 1 maand flex dal vrij te hebben kun je dit zelf wijzigen naar flex dal voordeel.

Indien je weer de klassieke versie van dal voordeel wil hebben, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen flex volledig stop zetten. Dit dien je dan op te halen bij de kaartautomaat. Mogelijk kunnen ze dan ook gelijk de klassieke dal voordeel voor je aanvragen en klaarzetten voor ophaal. Mocht dit niet lukken dan kun je zelf dal voordeel weer op je kaart aanvragen. Dit dient dan ook weer opgehaald te worden.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond nadaalmer, en welkom bij de Community. 

Heb je NS Flex? Dan kan je je abonnement gemakkelijk zelf aanpassen via jouw “Mijn NS account”. Als je dit doet, dan kan je na een maand pas weer wijzigen, mocht je dat willen. 

Wanneer heb je je abonnement gewijzigd en heb je het Dal Vrij abonnement inmiddels al een maand? 

Nee ik had dal voordeel al heel lang maar ik had het veranderd naar NS dal vrij en mijn abonnement is klaar en wil graag mijn oude abonnement want ik heb daarvoor geld betaald 

Reputatie 4

Heb je flex dal vrij op je kaart gezet? Dan is je oude abonnement beëindigd en krijg je het teveel betaalde geld over het algemeen binnen 2 weken terug.

Na 1 maand flex dal vrij te hebben kun je dit zelf wijzigen naar flex dal voordeel.

Indien je weer de klassieke versie van dal voordeel wil hebben, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen flex volledig stop zetten. Dit dien je dan op te halen bij de kaartautomaat. Mogelijk kunnen ze dan ook gelijk de klassieke dal voordeel voor je aanvragen en klaarzetten voor ophaal. Mocht dit niet lukken dan kun je zelf dal voordeel weer op je kaart aanvragen. Dit dient dan ook weer opgehaald te worden.

Reageer